Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Tja, ik vind het onbegrijpelijk dat een jochie van 17 met nauwelijks minuten in de Eredivisie in de basis begint. Vorig weekend blunderde hij al enorm in de eredivisie.met doelpunt tot gevolg en nu dus weer....
Dat terwijl hoedt al meer eredivisie ervaring heeft en tegenwoordig in de sterkere Italiaanse competitie speelt >:(
Door Mandarijn
Mij maakt ut niet uit wie als ie de groep maar aan het voetballen krijgt. Vond het te veel tikkie links tikkie rechts. Het moet naar voren!! We motten weer aanvallen, druk naar voren zetten en weer met passie spelen.
Door Mieke L.
Mandarijn schreef:Mij maakt ut niet uit wie als ie de groep maar aan het voetballen krijgt. Vond het te veel tikkie links tikkie rechts. Het moet naar voren!! We motten weer aanvallen, druk naar voren zetten en weer met passie spelen.
Kun jij niet solliciteren?
Door Mandarijn
Mieke L. schreef:Kun jij niet solliciteren?
Ik denk dat mijn 2 heren het daar niet mee eens zullen zijn!!
Ik denk dat de volgende optie goed zal zijn:

Louis moet zorgen als TD dat de bezem door de knvb faat en Ten Cate met Gullit samen coachen. Ten Cate als de hoofdcoach. Hij is van de man van het aanvallende voetbal. Ruud Gullit is van de nul houden wat niet verkeerd is voor oranje. We hebben te veel wedstrijden een (of merdere) tegengoal moeten incasseren.
Door Mieke L.
Ik weet niet wat een TD is maar Louis zou zeker een goede zijn! En ten Cate en Gullit zie ik eigenlijk ook wel zitten!
Door Mandarijn
Mieke L. schreef:Ik weet niet wat een TD is maar Louis zou zeker een goede zijn! En ten Cate en Gullit zie ik eigenlijk ook wel zitten!
TD = technisch directeur. Maar misschien is directeur beter, kan er misschien beter geveegd worden.
Door Martine-Tom
Mandarijn schreef:Ik denk dat mijn 2 heren het daar niet mee eens zullen zijn!!

Louis moet zorgen als TD dat de bezem door de knvb faat en Ten Cate met Gullit samen coachen. Ten Cate als de hoofdcoach. Hij is van de man van het aanvallende voetbal. Ruud Gullit is van de nul houden wat niet verkeerd is voor oranje. We hebben te veel wedstrijden een (of merdere) tegengoal moeten incasseren.
Dit is echt chinees voor mij ;D
Door dinky89
Mandarijn schreef:Ik denk dat mijn 2 heren het daar niet mee eens zullen zijn!!

Ik denk niet dat meneer van Breukelen zomaar aan de kant zal gaan voor van Gaal.......
Zoals Johan Derksen het gisteren wel even treffend zei: In de leiding van de KNVB/Nederlands elftal zijn nu wel erg veel keepers ipv voetballers (al zegt hij het dan weer gechargeerd)

Wel opvallend dat de Italianen nu al roepen dat Italie het erg moeilijk gaat krijgen vanavond tegen oranje http://nos.nl/artikel/2165345-italie-za ... ranje.html
Overigens bevestigd hij wel dat ook hij het een erg vreemde keuze vind om voor de Ligt te kiezen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door