Dat terwijl hoedt al meer eredivisie ervaring heeft en tegenwoordig in de sterkere Italiaanse competitie speelt

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Louis!
Mandarijn schreef:Mij maakt ut niet uit wie als ie de groep maar aan het voetballen krijgt. Vond het te veel tikkie links tikkie rechts. Het moet naar voren!! We motten weer aanvallen, druk naar voren zetten en weer met passie spelen.Kun jij niet solliciteren?
Mieke L. schreef:Kun jij niet solliciteren?Ik denk dat mijn 2 heren het daar niet mee eens zullen zijn!!
Mieke L. schreef:Ik weet niet wat een TD is maar Louis zou zeker een goede zijn! En ten Cate en Gullit zie ik eigenlijk ook wel zitten!TD = technisch directeur. Maar misschien is directeur beter, kan er misschien beter geveegd worden.
Mandarijn schreef:Ik denk dat mijn 2 heren het daar niet mee eens zullen zijn!!Dit is echt chinees voor mij
Ik denk dat de volgende optie goed zal zijn:
Louis moet zorgen als TD dat de bezem door de knvb faat en Ten Cate met Gullit samen coachen. Ten Cate als de hoofdcoach. Hij is van de man van het aanvallende voetbal. Ruud Gullit is van de nul houden wat niet verkeerd is voor oranje. We hebben te veel wedstrijden een (of merdere) tegengoal moeten incasseren.
Mandarijn schreef:Ik denk dat mijn 2 heren het daar niet mee eens zullen zijn!!Ik denk niet dat meneer van Breukelen zomaar aan de kant zal gaan voor van Gaal.......
Ik denk dat de volgende optie goed zal zijn:
Louis moet zorgen als TD dat de bezem door de knvb faat en Ten Cate met Gullit samen coachen. Ten Cate als de hoofdcoach. Hij is van de man van het aanvallende voetbal. Ruud Gullit is van de nul houden wat niet verkeerd is voor oranje. We hebben te veel wedstrijden een (of merdere) tegengoal moeten incasseren.