Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Maak je dat gewoon met melk Antonia? Ik vind dat zo lekker havermout!Deze keer heb ik het nog wel met gewone melk gemaakt. Ik heb daar nog een klein beetje van staan en dat wil ik eerst opmaken. Zodra dit op is ga ik kijken voor amandelmelk of rijstemelk.
We zijn allemaal weer goed bezig!
Jouw receptjes ken ik denk ik niet Kaio, waar komen die uit?
Irish schreef: Ik ben nu ook in het bezit van een slowjuicer en doe nu sinds een week een sappie maken van als basis gember/bleekselderij/citroen/komkommer, maar ga daar ook is lekker me varierenGaaf zeg! Welke heb je? Ze stonden bij de moestuinbeurs met de versapers en dat vond ik toch wel wat. Geen herrie en dat je dat langer vantevoren kunt maken lijkt me ook wel wat. Maar ja geen centjes op het moment.Is kijken of ik nog wat receptjes heb liggen van Jason die ik eerder via jullie heb gehad, vast wel!
hannabelgje schreef: Maak je dat gewoon met melk Antonia? Ik vind dat zo lekker havermout!Hieruit:
We zijn allemaal weer goed bezig!
Jouw receptjes ken ik denk ik niet Kaio, waar komen die uit?
Antonia schreef: Er staat voor vanavond een kruidige pompoensoep te pruttelen. Lekker met ui, winterwortel, pastinaak, courgette en zwarte bonen. Een recept uit Weten van (h)eerlijk eten van Rineke Dijkinga.En mijn soepje was me toch lekker
Antonia schreef: Deze keer heb ik het nog wel met gewone melk gemaakt. Ik heb daar nog een klein beetje van staan en dat wil ik eerst opmaken. Zodra dit op is ga ik kijken voor amandelmelk of rijstemelk.Ik maak havermout altijd met havermelk. Errug lekker!
EllenL schreef: En hoe maak je dan precies havermout (nog nooit gedaan namelijk, lol)??Boodschappenlijstje