Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Ineens tijdens de lunch een made zien kruipen in huis :o En als er eentje zit, dan is die nooit alleen. Dus ipv rustig lunchen eerst alle tassen, krabpalen, kattenbak, prullenbak en wat maar meer opgetild kon worden in de woonkamer opgetild om de maden te verwijderen :-X De gemaakte broodjes die net klaar waren toen ik hem zag kruipen smaakten ineens een stuk minder lekker....
Door hannabelgje
dinky89 schreef:Ineens tijdens de lunch een made zien kruipen in huis :o En als er eentje zit, dan is die nooit alleen. Dus ipv rustig lunchen eerst alle tassen, krabpalen, kattenbak, prullenbak en wat maar meer opgetild kon worden in de woonkamer opgetild om de maden te verwijderen :-X De gemaakte broodjes die net klaar waren toen ik hem zag kruipen smaakten ineens een stuk minder lekker....
Owww the horror.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
dinky89 schreef: wo 26 aug 2020, 13:32 Ineens tijdens de lunch een made zien kruipen in huis :o En als er eentje zit, dan is die nooit alleen. Dus ipv rustig lunchen eerst alle tassen, krabpalen, kattenbak, prullenbak en wat maar meer opgetild kon worden in de woonkamer opgetild om de maden te verwijderen :-X De gemaakte broodjes die net klaar waren toen ik hem zag kruipen smaakten ineens een stuk minder lekker....
Getver... enig idee hoe dat kwam, die maden?

Eigen klaag: nog steeds de borg niet terug van ons huurhuis in NL..
Door Siberienne
Siberienne schreef: wo 26 aug 2020, 20:20 Getver... enig idee hoe dat kwam, die maden?

Eigen klaag: nog steeds de borg niet terug van ons huurhuis in NL..
Klagen heeft geholpen: er een mail aan gewaagd en nu is het geregeld :)
Door Tanna
Gisteravond voor haast € 100,- aan opbergboxen besteld bij Bol.com. Vandaag zijn dus alle opbergboxen afgeprijsd.......... :( :( :( >:( >:(
Door Ina
Ik klaag niet snel (mopper alleen veel hardop ;) )....maar vandaag is zo'n dag :o

Vanochtend op het werk 1 formulier fout doorgestuurd.....wat natuurlijk bij alle hoge bazen terecht kwam voor handtekeningen....en waar ik dus mijn hele vrije middag tussen de bedrijven door heb moeten proberen het recht te breien.
Zat om half 7 nog steeds te mailen en zit nu nog op reacties te wachten .... dus morgen (nog een vrije dag) nog last van de nasleep >:(

Ik moest vanmiddag vrij omdat de dames naar de DA moesten.
Misty heeft sinds een paar dagen een stinkmuil en dat heeft ze normaal nooit
Nog niet zo lang geleden was ze voor haar senior check en behalve wat aanslag hier en daar niks bijzonders voor een 11 jarige dame....die tandjes konden nog jaren mee

Maar nu zit er dus ergens iets en we weten niet wat of waar :-[
De hele bubs is gecontroleerd zelfs met gebruik van schijnwerper, maar er is echt niks te zien (behalve de aanslag).....maar de stank is zo overduidelijk dat er ergens iets niet goed zit.

Dus nu moet ze maandag voor reiniging zodat hopelijk opgespoord kan worden of er toch ergens verborgen iets ontstoken is
En daar kan ik nu al buikpijn van krijgen.... :-\

Blondje was mee want die wil soms met haar poot langs haar bek krabben of er iets tussen de tanden zit wat irriteert
Ik heb al 100 keer gekeken en niks gevonden, maar omdat Misty toch moest was zij ook de pineut en mocht meteen ook op tafel
Maar ook hier.....niks maar dan ook niks te vinden....keurig gebitje, keurig tandvlees, geen kliertje opgezet, alles prima
En omdat ze toch stond meteen maar even hart/longen etc gecontroleerd.....ze heeft haar sticker verdiend en mocht na het snoepen van een heel onverantwoord koekje van tafel (dat hoort dus eigenlijk niet hier want valt niet onder klaag...behalve dat die vreetzakken van mij nooit iets zullen weigeren wat eetbaar is volgens de algemene norm ;D )
Door dinky89
Siberienne schreef: wo 26 aug 2020, 20:20 Getver... enig idee hoe dat kwam, die maden?
Tja, waarschijnlijk toch een vlieg ergens in de afgesloten prullenbak in de keuken gekomen is enige dat we kunnen bedenken. Vl had vanmorgen vuilniszak nog weg gegooid in container. Vreemde is dat ze dan werkelijk overal onder zitten zoals een krabpaal die compleet aan andere kant van de kamer staat waarbij ze toch open vlakte hebben moeten oversteken :???: krijg er nu gewoon weer de kriebels van nu ik er weer aan denk :-X
Door pluk
Tanna schreef: wo 26 aug 2020, 21:59 Gisteravond voor haast € 100,- aan opbergboxen besteld bij Bol.com. Vandaag zijn dus alle opbergboxen afgeprijsd.......... :( :( :( >:( >:(
Morgen even bellen.
Willen ze niks doen? Dan opnieuw bestellen en de eerste bestelling terugsturen.
Door Tanna
pluk schreef: wo 26 aug 2020, 22:27 Morgen even bellen.
Willen ze niks doen? Dan opnieuw bestellen en de eerste bestelling terugsturen.
Ja, terugsturen had ik ook in gedachten, maar het zijn enorme pakken en dat wordt best een gedoe. En daarna weer thuis zijn voor de volgende bezorging. Dus ik heb gechat met Sophie van Bol en ik krijg het verschil in een cadeaubon. :D :D
Door - pien -
dinky89 schreef: wo 26 aug 2020, 22:11 Tja, waarschijnlijk toch een vlieg ergens in de afgesloten prullenbak in de keuken gekomen is enige dat we kunnen bedenken. Vl had vanmorgen vuilniszak nog weg gegooid in container. Vreemde is dat ze dan werkelijk overal onder zitten zoals een krabpaal die compleet aan andere kant van de kamer staat waarbij ze toch open vlakte hebben moeten oversteken :???: krijg er nu gewoon weer de kriebels van nu ik er weer aan denk :-X
Iew :o
Tanna schreef:
Ja, terugsturen had ik ook in gedachten, maar het zijn enorme pakken en dat wordt best een gedoe. En daarna weer thuis zijn voor de volgende bezorging. Dus ik heb gechat met Sophie van Bol en ik krijg het verschil in een cadeaubon. :D :D
:thumbup:

Gisteravond ging ik voor het eerst in tijden weer zelf koken, wat denk je...wok op het vuur, vet erin, PIEP PIEP PIEP.....PIEP PIEP PIEP...hondjes én katten van de wap :-X :-X :-X
Expres zit de rookmelder aan de andere kant van de keuken, het verst bij de Aga vandaan...snel de tuindeur opengegooid, een krukje en een pollepel gepakt en de knop ingedrukt...pffff
Door sam28
Ik heb nog steeds pijn in nek en schouders en lig wakker omdat ik geen houding kan vinden.. :-[
Ben al 2x bij de fysio geweest deze week. Misschien morgen toch maar de ha bellen dat naproxen niet werkt ondanks dat ik niet zit te wachten op tramadol oid.
Door hannabelgje
sam28 schreef:Ik heb nog steeds pijn in nek en schouders en lig wakker omdat ik geen houding kan vinden.. :-[
Ben al 2x bij de fysio geweest deze week. Misschien morgen toch maar de ha bellen dat naproxen niet werkt ondanks dat ik niet zit te wachten op tramadol oid.
Ik heb een ontsteking in mijn schouder en bij mij hielp naproxen ook niet. Ik heb nu van de ha 2x pd 600 mg ibuprofen voorgeschreven gekregen. Dat helpt wel. Ik mag er indien nodig ook nog paracetamol bij nemen.
Sterkte ermee!

Door sam28
hannabelgje schreef:Ik heb een ontsteking in mijn schouder en bij mij hielp naproxen ook niet. Ik heb nu van de ha 2x pd 600 mg ibuprofen voorgeschreven gekregen. Dat helpt wel. Ik mag er indien nodig ook nog paracetamol bij nemen.
Sterkte ermee!
Ik heb een hoge dosering. Maar misschien had jij die ook. Ibuprofen slikte ik er 2 van tegelijk (800mg) en dat werkte totaal niet. De naproxen doet eventjes iets maar niet lang.
Sterkte met je schouder ook!
Door hannabelgje
sam28 schreef: Ik heb een hoge dosering. Maar misschien had jij die ook. Ibuprofen slikte ik er 2 van tegelijk (800mg) en dat werkte totaal niet. De naproxen doet eventjes iets maar niet lang.
Sterkte met je schouder ook!
Bedankt. Bij die ontsteking werkt ibu gelukkig wel goed en ook tegen de zwelling. Als het vast zit dan zal het wel niet werken denk ik.

Door Ronald
Inmiddels weer een paar weken verder. De voorbereidingen voor operatie numero uno zijn in gang gezet. Volgende week gesprek met de anesthesist en op 5 oktober het pre-operatieve gesprek met de arts. Gelukkig gaat dochterlief mee als steun en toeverlaat. Want ja... ik mag na het onderzoek geen autorijden (iets met oogdruppels en zicht en zo...). En het ziekenhuis is niet om de hoek.
Het ziekenhuis in Leeuwarden doet dit soort dingen ook wel, maar daar is de wachttijd belachelijk hoog. Alleen al voor de intake vóór corona zou ik drie maanden moeten wachten. Daarnaast maken zij er nogal een punt van dat ik bloedverdunners slik. Die Groningers zijn wat dat betreft een stuk relaxter.

Straks maar eens bellen met het andere ziekenhuis voor operatie nummer twee. Het zou mooi zijn als die vóór de operatie in Groningen kan. Anders moet ik alsnog nieuwe glazen in mijn bril ivm operatie 1 en daarna opnieuw nieuwe glazen naar aanleiding van operatie 2.

Het had zo mooi geweest als het gewoon in één keer kon, hè...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door