Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef:Ineens tijdens de lunch een made zien kruipen in huisOwww the horror.En als er eentje zit, dan is die nooit alleen. Dus ipv rustig lunchen eerst alle tassen, krabpalen, kattenbak, prullenbak en wat maar meer opgetild kon worden in de woonkamer opgetild om de maden te verwijderen
De gemaakte broodjes die net klaar waren toen ik hem zag kruipen smaakten ineens een stuk minder lekker....
dinky89 schreef: ↑wo 26 aug 2020, 13:32 Ineens tijdens de lunch een made zien kruipen in huisGetver... enig idee hoe dat kwam, die maden?En als er eentje zit, dan is die nooit alleen. Dus ipv rustig lunchen eerst alle tassen, krabpalen, kattenbak, prullenbak en wat maar meer opgetild kon worden in de woonkamer opgetild om de maden te verwijderen
De gemaakte broodjes die net klaar waren toen ik hem zag kruipen smaakten ineens een stuk minder lekker....
Siberienne schreef: ↑wo 26 aug 2020, 20:20 Getver... enig idee hoe dat kwam, die maden?Klagen heeft geholpen: er een mail aan gewaagd en nu is het geregeld
Eigen klaag: nog steeds de borg niet terug van ons huurhuis in NL..
Siberienne schreef: ↑wo 26 aug 2020, 20:20 Getver... enig idee hoe dat kwam, die maden?Tja, waarschijnlijk toch een vlieg ergens in de afgesloten prullenbak in de keuken gekomen is enige dat we kunnen bedenken. Vl had vanmorgen vuilniszak nog weg gegooid in container. Vreemde is dat ze dan werkelijk overal onder zitten zoals een krabpaal die compleet aan andere kant van de kamer staat waarbij ze toch open vlakte hebben moeten oversteken
pluk schreef: ↑wo 26 aug 2020, 22:27 Morgen even bellen.Ja, terugsturen had ik ook in gedachten, maar het zijn enorme pakken en dat wordt best een gedoe. En daarna weer thuis zijn voor de volgende bezorging. Dus ik heb gechat met Sophie van Bol en ik krijg het verschil in een cadeaubon.
Willen ze niks doen? Dan opnieuw bestellen en de eerste bestelling terugsturen.
dinky89 schreef: ↑wo 26 aug 2020, 22:11 Tja, waarschijnlijk toch een vlieg ergens in de afgesloten prullenbak in de keuken gekomen is enige dat we kunnen bedenken. Vl had vanmorgen vuilniszak nog weg gegooid in container. Vreemde is dat ze dan werkelijk overal onder zitten zoals een krabpaal die compleet aan andere kant van de kamer staat waarbij ze toch open vlakte hebben moeten overstekenIewkrijg er nu gewoon weer de kriebels van nu ik er weer aan denk
![]()
Tanna schreef:
Ja, terugsturen had ik ook in gedachten, maar het zijn enorme pakken en dat wordt best een gedoe. En daarna weer thuis zijn voor de volgende bezorging. Dus ik heb gechat met Sophie van Bol en ik krijg het verschil in een cadeaubon.![]()
sam28 schreef:Ik heb nog steeds pijn in nek en schouders en lig wakker omdat ik geen houding kan vinden..Ik heb een ontsteking in mijn schouder en bij mij hielp naproxen ook niet. Ik heb nu van de ha 2x pd 600 mg ibuprofen voorgeschreven gekregen. Dat helpt wel. Ik mag er indien nodig ook nog paracetamol bij nemen.
Ben al 2x bij de fysio geweest deze week. Misschien morgen toch maar de ha bellen dat naproxen niet werkt ondanks dat ik niet zit te wachten op tramadol oid.
hannabelgje schreef:Ik heb een ontsteking in mijn schouder en bij mij hielp naproxen ook niet. Ik heb nu van de ha 2x pd 600 mg ibuprofen voorgeschreven gekregen. Dat helpt wel. Ik mag er indien nodig ook nog paracetamol bij nemen.Ik heb een hoge dosering. Maar misschien had jij die ook. Ibuprofen slikte ik er 2 van tegelijk (800mg) en dat werkte totaal niet. De naproxen doet eventjes iets maar niet lang.
Sterkte ermee!
sam28 schreef: Ik heb een hoge dosering. Maar misschien had jij die ook. Ibuprofen slikte ik er 2 van tegelijk (800mg) en dat werkte totaal niet. De naproxen doet eventjes iets maar niet lang.Bedankt. Bij die ontsteking werkt ibu gelukkig wel goed en ook tegen de zwelling. Als het vast zit dan zal het wel niet werken denk ik.
Sterkte met je schouder ook!