Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑do 20 aug 2020, 09:07 Jup, ik heb niet veel tijd om te beslissen, anders is de beslissing al gemaakt. Ik ben daarom ook wel bang voor de corona, dat de boel dan weer plat komt te liggen.Heb je al eens gekeken naar een Invisalign beugel? Ik ken een aantal mensen (volwassenen) die daar heel tevreden over zijn. Kan met Corona ook fijn zijn want je krijgt een aantal setjes mee, hoef je niet elke keer naar de ortho.
-Annemarie- schreef: ↑za 22 aug 2020, 20:18 Heb je al eens gekeken naar een Invisalign beugel? Ik ken een aantal mensen (volwassenen) die daar heel tevreden over zijn. Kan met Corona ook fijn zijn want je krijgt een aantal setjes mee, hoef je niet elke keer naar de ortho.Ik heb er wel van gehoord, maar mijn tandarts gaf aan dat een slotjesbeugel nodig is. Ik heb op dat moment niet gevraagd naar alternatieven daarvoor. Ik ga nog even googlen, thanks!
Kaela schreef: ↑za 22 aug 2020, 20:52 Ik heb er wel van gehoord, maar mijn tandarts gaf aan dat een slotjesbeugel nodig is. Ik heb op dat moment niet gevraagd naar alternatieven daarvoor. Ik ga nog even googlen, thanks!Oke, dat was snel klaar. Het prijskaartje daarvan is veel hoger dan van de begroting van de tandarts. Ik heb een begroting van 1500 euro gekregen en op de officiele site van de Invisalign beugel wordt over 3500-5000 euro gesproken. Wat een geld
Kaela schreef: ↑za 22 aug 2020, 20:52 Ik heb er wel van gehoord, maar mijn tandarts gaf aan dat een slotjesbeugel nodig is. Ik heb op dat moment niet gevraagd naar alternatieven daarvoor. Ik ga nog even googlen, thanks!Dat kon bij mij ook niet hoor, het werd gewoon een slotjesbeugel. Ik heb wel nog een nachtbeugel die op zo'n Invisalign lijkt. Bij de orthodontist heb ik vorig jaar eigenlijk alleen maar mensen met slotjesbeugels gezien.
pluk schreef: Mijn hoop was dat hij een paar hapjes zou eten, net genoeg om zn honger te stillen zeg maar. Maar nee, het vloog naar binnen alsof hij een week niet had gegeten