Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Oh ja , ik had een collega . Die kon elke nacht zo'n 5 x haar bed verschonen . Die sliep wel . Maar werd telkens badend in het zweet wakker . Klagen is het enige wat help ::) :biggrin2: t
Door -Annemarie-
Kaela schreef: do 20 aug 2020, 09:07 Jup, ik heb niet veel tijd om te beslissen, anders is de beslissing al gemaakt. Ik ben daarom ook wel bang voor de corona, dat de boel dan weer plat komt te liggen.
Heb je al eens gekeken naar een Invisalign beugel? Ik ken een aantal mensen (volwassenen) die daar heel tevreden over zijn. Kan met Corona ook fijn zijn want je krijgt een aantal setjes mee, hoef je niet elke keer naar de ortho.
Door Kaela
-Annemarie- schreef: za 22 aug 2020, 20:18 Heb je al eens gekeken naar een Invisalign beugel? Ik ken een aantal mensen (volwassenen) die daar heel tevreden over zijn. Kan met Corona ook fijn zijn want je krijgt een aantal setjes mee, hoef je niet elke keer naar de ortho.
Ik heb er wel van gehoord, maar mijn tandarts gaf aan dat een slotjesbeugel nodig is. Ik heb op dat moment niet gevraagd naar alternatieven daarvoor. Ik ga nog even googlen, thanks!
Door Kaela
Kaela schreef: za 22 aug 2020, 20:52 Ik heb er wel van gehoord, maar mijn tandarts gaf aan dat een slotjesbeugel nodig is. Ik heb op dat moment niet gevraagd naar alternatieven daarvoor. Ik ga nog even googlen, thanks!
Oke, dat was snel klaar. Het prijskaartje daarvan is veel hoger dan van de begroting van de tandarts. Ik heb een begroting van 1500 euro gekregen en op de officiele site van de Invisalign beugel wordt over 3500-5000 euro gesproken. Wat een geld :o
Door Tanna
Kaela schreef: za 22 aug 2020, 20:52 Ik heb er wel van gehoord, maar mijn tandarts gaf aan dat een slotjesbeugel nodig is. Ik heb op dat moment niet gevraagd naar alternatieven daarvoor. Ik ga nog even googlen, thanks!
Dat kon bij mij ook niet hoor, het werd gewoon een slotjesbeugel. Ik heb wel nog een nachtbeugel die op zo'n Invisalign lijkt. Bij de orthodontist heb ik vorig jaar eigenlijk alleen maar mensen met slotjesbeugels gezien.
Door pluk
Je zou toch hopen dat Scott na 7,5 jaar vers voeren met een groot aandeel "wild" wel een verfijnde smaak heeft?
Nou, nee hoor.
Vrijdag aten we bij m'n schoonouders en ik was totaal vergeten om Scott z'n eten mee te nemen :-[
Dus ik sta al op om dan maar even wat bij de Appie te halen. Zegt schoonma dat ze nog wat heeft liggen.
Komt ze aan met Pedigree prut in zakjes :o :o :o
Waarom ze die zooi ooit heeft gekocht??? Maar goed, wij eten ook weleens bij de Mac dus laten we maar proberen...
Scott vrat het zo op, het bakje kon schoon de kast in en daarna kwam meneer ook nog eens vragen voor meer ::)
En stinken die zooi!! Z'n kak de volgende dag rook ook nog eens exact hetzelfde :yucky:
Door pluk
Tanna schreef: zo 23 aug 2020, 13:56 Terwijl je hoopte dat hij zijn neus zou ophalen voor die viezigheid! ;D ;D
Mijn hoop was dat hij een paar hapjes zou eten, net genoeg om zn honger te stillen zeg maar. Maar nee, het vloog naar binnen alsof hij een week niet had gegeten ::)
Door constance.blokzijl
pluk schreef: Mijn hoop was dat hij een paar hapjes zou eten, net genoeg om zn honger te stillen zeg maar. Maar nee, het vloog naar binnen alsof hij een week niet had gegeten ::)
AfbeeldingAfbeelding
Ik vind het stiekem wel wat vermakelijk hoor...
Door hannabelgje
We zijn vandaag gezakt voor ons level 5 detectie examen. Ik vrees dat het te hoog gegrepen is voor ons. We gaan nog wel detectie doen, maar we gaan niet meer op examen. Ze is inmiddels ook 11,5 jaar en een grote zoeking is erg vermoeiend voor haar. We gaan voortaan alleen voor de leut. Ik vind het wel jammer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door dinky89
pluk schreef: zo 23 aug 2020, 15:13 Mijn hoop was dat hij een paar hapjes zou eten, net genoeg om zn honger te stillen zeg maar. Maar nee, het vloog naar binnen alsof hij een week niet had gegeten ::)
Zoals je zelf al zegt, ook wij houden van junkfood :biggrin2:
Door El_Kato
Ik weet eigenlijk niet of het een echt klaag is… het is een beetje een luxe klaag. We hebben een tijdje terug bedacht dat we wel heel fijn wonen waar we nu wonen maar dat het huis net niet helemaal is wat we graag zouden willen. Na veel heen en weer praten besloten dat we gaan uitbouwen en de volledige beneden verdieping aan gaan pakken. Budget op 50.000 vastgesteld om er bij de eerste offerte achter te komen dat dat niet toereikend was. Budget na wikken en wegen verhoogd naar 75.000 om er vandaag bij ontvangst van de 2de offerte achter te komen dat ook dat lang niet genoeg is :( Er moet ook echt best wel wat gebeuren en buiten het bedrag van de offerte om komt er nog een nieuwe keuken, vloer en de complete afwerking bij - ook echt nog wel een behoorlijk bedrag :(

We wonen hier al heel lang en er zit een behoorlijke overwaarde op het huis. De woningen in de buurt gaan als warme broodjes voor steeds hogere bedragen maar dat maakt nog niet dat ik de complete overwaarde in een verbouwing wil stoppen. Funda houd ik al een hele tijd in de gaten maar wat er op komt is duur en ook zo weg. En als het betaalbaar lijkt is het van binnen niets en moeten we nog steeds voor een vermogen verbouwen :-X

Nou ja ben nu een beetje teleurgesteld. Zoals het huis nu is ben ik er wel klaar mee maar de locatie is super. We zullen dus keuzes moeten maken… Morgen de offerte maar even printen en kritisch doornemen. We krijgen als het goed is nog 2 offertes en willen dan nog 1 aannemer die eerder al wat klussen voor ons gedaan heeft vragen en zullen dan een beslissing nemen wat we wel of niet gaan doen :(
Door sam28
Luxe klaag is ook een klaag!! Het is toch vreselijk balen als je iets wilde doen en het gewoon veel meer gaat kosten dan dat je er voor over had, voor hoeveel je huis ook over de toonbank zou vliegen. Hopelijk zit er een offerte bij waar jullie iets mee kunnen..

Eigen klaag
Ik heb me ziek moeten melden. Hemel zeg, wat voel ik me opgelaten.
Zondag is het in mijn nek/schouders/rug geschoten en heb ik echt veel te veel pijnstillers geslikt. Helaas werkte het gewoon niet. Gister rustig aan gedaan en niet naar therapie geweest want autorijden = auw.
Ik slaap snachts niet want veel te veel pijn. Ik kan geen pijnvrije houding vinden en afgelopen nacht dus ook niet. Het heeft 2u geduurd en extra medicijnen om in slaap te vallen. :o Ik hoopte dat het vanochtend wel weer zou gaan maar helaas. Alles doet me zeer.
Ook heb ik een AB kuur voor een infectie ergens bij mijn kaak/oor. De tandarts kan het niet vinden dus een AB kuurtje. Hij weet dat ik van de angsttandarts in ziekenhuis kom en maakt dan eerst een foto, kijkt laagdrempelig en geeft me dus eerst een AB kuur voor er 8 boren in een kies verdwijnen. Hij kon oprecht ook niks vinden.
Maar van die kuur ook aan de diarree. :-X :-X
Ik voel me zo'n kneus en krakkemik en denk dat ze vast spijt hebben dat ze me hebben aangenomen :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door