Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ik hing voordat ik naar mn werk ging handdoeken goed voor de ramen want het zou heet worden vandaag. Ze hangen met ducktape en wasknijpers. Zat er een wesp vast in het ducktape die me zo om 6u in mn vinger prikte. Ik geloof dat ik de buurt wakker gegodverd heb. AUWAUW!! En nu ondertussen dus nog steeds. :-X
Er is druk in de vinger en het klopt. Rotbeest.
Positieve noot; ik ben niet allergisch :biggrin2: Nu de pijn nog weg.
Door Tanna
Kaela schreef: wo 19 aug 2020, 17:01 Mijn spalkje is kapot. En nu moet ik of een nieuwe, of weer een beugel. Want mijn tanden gaan steeds schever staan en ik loop het risico een voortand kwijt te raken.

Zucht. Moeilijke keuze. Veel geld. Anderhalf jaar met zo’n onding rondlopen. Fietsenrek is nou ook niet echt wat...
Oh, vervelend. Bij mij was er pas een stukje los van het spalkje maar dat werd keurig gratis weer vastgezet.
Door Kaela
Tanna schreef: wo 19 aug 2020, 18:36 Oh, vervelend. Bij mij was er pas een stukje los van het spalkje maar dat werd keurig gratis weer vastgezet.
Ja dat hebben ze in de afgelopen jaren al heel vaak gedaan. Maar het is gewoon een slecht geplaatst ding en nu is ie afgebroken. Gewoon een heel stuk weg. En voordat ie afbrak begon al duidelijk te worden dat het tijd werd om naar de steeds schevere tanden te gaan kijken. Dus nu al helemaal.
Door Tanna
Kaela schreef: wo 19 aug 2020, 22:50 Ja dat hebben ze in de afgelopen jaren al heel vaak gedaan. Maar het is gewoon een slecht geplaatst ding en nu is ie afgebroken. Gewoon een heel stuk weg. En voordat ie afbrak begon al duidelijk te worden dat het tijd werd om naar de steeds schevere tanden te gaan kijken. Dus nu al helemaal.
Voor mij is het een heel nieuwe materie. Ik heb mezelf een beugel cadeau gedaan toen ik vorig jaar 60 werd :) . Had als kind al een beugel gemoeten maar dat ging niet zomaar in die tijd :-\ :-\ .
Door Kaela
Tanna schreef: wo 19 aug 2020, 23:06 Voor mij is het een heel nieuwe materie. Ik heb mezelf een beugel cadeau gedaan toen ik vorig jaar 60 werd :) . Had als kind al een beugel gemoeten maar dat ging niet zomaar in die tijd :-\ :-\ .
Oh wat goed! Hoop dat het je het resultaat behaalt wat je graag wilt!

Ik had vroeger dracula tanden. Dus toen heb ik al een beugel gehad. Ik had er alleen niet op gerekend dat het nog een keer moet...
Door Tanna
Kaela schreef: do 20 aug 2020, 08:36 Oh wat goed! Hoop dat het je het resultaat behaalt wat je graag wilt!

Ik had vroeger dracula tanden. Dus toen heb ik al een beugel gehad. Ik had er alleen niet op gerekend dat het nog een keer moet...
Zeker als dat spalkje kapot is gaat de boel schuiven, het moet zo snel mogelijk weer gerepareerd worden.
Door Kaela
Tanna schreef: do 20 aug 2020, 08:44 Zeker als dat spalkje kapot is gaat de boel schuiven, het moet zo snel mogelijk weer gerepareerd worden.
Jup, ik heb niet veel tijd om te beslissen, anders is de beslissing al gemaakt. Ik ben daarom ook wel bang voor de corona, dat de boel dan weer plat komt te liggen.
Door Tanna
Kaela schreef: do 20 aug 2020, 09:07 Jup, ik heb niet veel tijd om te beslissen, anders is de beslissing al gemaakt. Ik ben daarom ook wel bang voor de corona, dat de boel dan weer plat komt te liggen.
Precies! Ik vond het wel eng om naar de orthodontist te gaan maar al met al hebben we zo weinig besmettingen in het noorden dat ik daar toch niet al te lang over heb getobd.
Door CindyMayella
Word zo moe van de opvliegers :'( :'( ..... weet niet meer waar ik het moet zoeken, ventilator staat al op hoogste stand :-* ....

Airco op mn werk gaat ook steeds kapot, heeft het gister precies een uur gedaan en ging weer kapot..... sta je daar met 3 ovens (waarvan 1 turbo), 2 grote frituren..... mobiele airco’s die er nu 2 weken staan en op 22 gr staan omdat het te warm is :o .... enige plekken die koel zijn, zijn de inloopvriezer en inloopkoeling.... daar staan we het liefst met zn allen ;D :D .... kom je thuis, gaat het redelijk; avondeten: nog niet eens 3 happen op en daar gaan we weer.... en het is nog niet over (al anderhalf uur).... en ik ben ook al zo moe (mede door de warmte).... in Limburg had ik er ook al last van plus ontzettend opgezette voeten en enkels door vocht vasthouden... gelukkig verdween dat binnen 12 uur nadat ik weer thuis was....

Heb nu ff 4 dagen achter elkaar vrij (gebeurt zelden, meestal 1 of 2 dagen maar).... ff bijkomen... en de temperatuur mag ook wel dalen ;) ...
Door pike
Tanna schreef: wo 19 aug 2020, 23:06 Voor mij is het een heel nieuwe materie. Ik heb mezelf een beugel cadeau gedaan toen ik vorig jaar 60 werd :) . Had als kind al een beugel gemoeten maar dat ging niet zomaar in die tijd :-\ :-\ .
Oh kan dat nog op die leeftijd? Dat wist ik niet. Ik heb mijn hele leven al schots en scheve tanden en het is er niet beter op geworden nadat mijn paard er ooit een losgeslagen heeft ::) In mijn kindertijd was het heel bijzonder als je als kind een beugel had. Zo'n kind werd met de nek aangekeken door de klasgenootjes :-X Zelfde als wanneer je als kind een brilletje had. Dat werd pas later heel normaal en toen wou elk kind een beugel hebben ::)
Kost vast een klein vermogen :-\
Door src_esther
CindyMayella schreef: do 20 aug 2020, 19:54 Word zo moe van de opvliegers :'( :'( .....
Jakkes wat naar met die hitte. Zou een paar keer per dag een kopje (berg)saliethee wat verlichting kunnen brengen?
Door Tanna
pike schreef: do 20 aug 2020, 20:40 Oh kan dat nog op die leeftijd? Dat wist ik niet. Ik heb mijn hele leven al schots en scheve tanden en het is er niet beter op geworden nadat mijn paard er ooit een losgeslagen heeft ::) In mijn kindertijd was het heel bijzonder als je als kind een beugel had. Zo'n kind werd met de nek aangekeken door de klasgenootjes :-X Zelfde als wanneer je als kind een brilletje had. Dat werd pas later heel normaal en toen wou elk kind een beugel hebben ::)
Kost vast een klein vermogen :-\
Zo dan, dat klinkt wel alsof ik een mammoet ben! ;D ;D
Maar ja, het kan nog op die leeftijd, alhoewel ik de oudste patiënt in de praktijk was, dat begrijp je.
Mijn beugel kostte € 1.600. Geen kattenpis en dan ook nog een pijnlijk cadeau waar ik soms wel spijt van heb gehad, maar it did the trick!
Door pike
Tanna schreef: do 20 aug 2020, 21:57 Zo dan, dat klinkt wel alsof ik een mammoet ben! ;D ;D
Maar ja, het kan nog op die leeftijd, alhoewel ik de oudste patiënt in de praktijk was, dat begrijp je.
Mijn beugel kostte € 1.600. Geen kattenpis en dan ook nog een pijnlijk cadeau waar ik soms wel spijt van heb gehad, maar it did the trick!
Nou ik heb geen idee hoor, hoe algemeen het wel of niet is om dat later alsnog te doen. Ik weet zelf niet zo goed of ik het er nu nog voor over heb. Ik weet het niet. Het is natuurlijk puur cosmetisch. Moet al voor een nieuwe bril gaan, kost me ook minstens 1000 euro. En daarmee kan ik echt niet zonder.
Door Tanna
pike schreef: do 20 aug 2020, 22:12 Nou ik heb geen idee hoor, hoe algemeen het wel of niet is om dat later alsnog te doen. Ik weet zelf niet zo goed of ik het er nu nog voor over heb. Ik weet het niet. Het is natuurlijk puur cosmetisch. Moet al voor een nieuwe bril gaan, kost me ook minstens 1000 euro. En daarmee kan ik echt niet zonder.
Het ligt er maar net aan hoeveel last je ervan hebt en dat had ik elke dag als ik in de spiegel keek. Ook beet ik heel vaak op mijn wangen met eten en praten. Ik had het al veel eerder willen laten doen maar dat kon niet door mijn werk. Als je een beugel hebt verandert dat vrijwel altijd iets aan je spreken en als professionele stem kon ik dat niet hebben natuurlijk. Toen we hier woonden bedacht ik me dat ik alsnog voor een beugel zou gaan maar ik heb eerst een jaar gespaard om het te kunnen betalen, en om moed te verzamelen, want ik zag er wel tegenop. Er waren in de praktijk trouwens nog wel meer oudere patiënten, maar dan vijftigers.
Door smulpaap
CindyMayella schreef: do 20 aug 2020, 19:54 Word zo moe van de opvliegers :'( :'( ..... weet niet meer waar ik het moet zoeken, ventilator staat al op hoogste stand :-* ....

Airco op mn werk gaat ook steeds kapot, heeft het gister precies een uur gedaan en ging weer kapot..... sta je daar met 3 ovens (waarvan 1 turbo), 2 grote frituren..... mobiele airco’s die er nu 2 weken staan en op 22 gr staan omdat het te warm is :o .... enige plekken die koel zijn, zijn de inloopvriezer en inloopkoeling.... daar staan we het liefst met zn allen ;D :D .... kom je thuis, gaat het redelijk; avondeten: nog niet eens 3 happen op en daar gaan we weer.... en het is nog niet over (al anderhalf uur).... en ik ben ook al zo moe (mede door de warmte).... in Limburg had ik er ook al last van plus ontzettend opgezette voeten en enkels door vocht vasthouden... gelukkig verdween dat binnen 12 uur nadat ik weer thuis was....

Heb nu ff 4 dagen achter elkaar vrij (gebeurt zelden, meestal 1 of 2 dagen maar).... ff bijkomen... en de temperatuur mag ook wel dalen ;) ...
Hier idem hoor . En dat met die hitte :-X en slecht slapen , als ik tegenwoordig 1 x per week een nacht door slaap dan heb ik het wel gehad ::) ook als de temperaturen wel normaal zijn . Ik hoop maar dat het ooit op een dag voorbij is , ben al jaren bezig . Al veel geprobeerd, het helpt geen fluit . >:( :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door