Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Fenixjuh schreef:En de dag overleefd? Hoe gaat het nu met Zoë?
Ja hoor. Wel maar 3/4 van mijn franse les gedaan 's avonds. Toen was het echt op en heb ik besloten om naar huis te gaan. Zoë ging weer prima de rest van de dag. Ik vrees dat ze kvv niet zo goed verdraagt. Vandaag weer barf dus komt vast goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Too
Tot mijn grote schande er achter gekomen dat ik heel veel meer buren heb dan ik dacht :-[
Leuk gesprek met mijn helemaal niet zo nieuwe buuf die er met man en VIER kinderen blijkt te wonen terwijl ik altijd dacht dat er 3jongeren woonden ..
Voortaan ga ik me ,net als ik vroeger deed ,weer voorstellen aan alle nieuwe buren of ze me nou een rare vinden of niet ;D

Vind het echt een schokkende ontdekking, ga dat echt anders aanpakken.
Door eelke
Dat je dan, op de dag af, na 4 maanden nog steeds aangesproken wordt als je Joep uitlaat; hé waar is jullie andere hond?

We dachten inmiddels iedereen wel gesproken te hebben, maar niet dus. Het blijft gek. Ik voel me nog steeds een soort van 'bloot' als ik alleen met Joep loop. Joep is ook zo in zijn eigen wereld, die staat gerust 5 minuten aan dezelfde grasspriet te snuffelen en dat was toch wel het moment waarop Gijs dan tegen je aangeleund ging staan. Gezellig samen. Nu sta je daar zo dom in je eentje met een rollijn in je hand. ::)

En ik moest laatst ineens blèren bij een programma over de Toppers, want ze gingen de hond van René Froger uitlaten, een zwarte newf, en dat was dus blijkbaar weer voor het eerst dat ik bewegende beelden zag, en dat komt dan dus binnen blijkbaar.

Nah ja. Het gaat zoals het gaat. Maar sjonge, wat blijft het stom zeg. Ik zou er best wat voor over hebben om die kop nog eens in mijn handen te hebben en dat dopneusje tegen mijn neus. Ik wil m'n pupje terug. :-\
eelke schreef:Dat je dan, op de dag af, na 4 maanden nog steeds aangesproken wordt als je Joep uitlaat; hé waar is jullie andere hond?

We dachten inmiddels iedereen wel gesproken te hebben, maar niet dus. Het blijft gek. Ik voel me nog steeds een soort van 'bloot' als ik alleen met Joep loop. Joep is ook zo in zijn eigen wereld, die staat gerust 5 minuten aan dezelfde grasspriet te snuffelen en dat was toch wel het moment waarop Gijs dan tegen je aangeleund ging staan. Gezellig samen. Nu sta je daar zo dom in je eentje met een rollijn in je hand. ::)

En ik moest laatst ineens blèren bij een programma over de Toppers, want ze gingen de hond van René Froger uitlaten, een zwarte newf, en dat was dus blijkbaar weer voor het eerst dat ik bewegende beelden zag, en dat komt dan dus binnen blijkbaar.

Nah ja. Het gaat zoals het gaat. Maar sjonge, wat blijft het stom zeg. Ik zou er best wat voor over hebben om die kop nog eens in mijn handen te hebben en dat dopneusje tegen mijn neus. Ik wil m'n pupje terug. :-\
Heel herkenbaar allemaal hoor! Ik was op een gegeven moment met Lola naar het bos geweest voor ik bij Hilje had afgesproken, kwam ik langs een stuk waar ik nog niet weer langs was gelopen, Brutus hing daar altijd in een tak, dat vond hij geweldig, en die tak heeft (nog steeds trouwens) dus allemaal sporen can zijn tanden en kiezen. Sta ik bij Hilje op de stoep te blèren als een klein kind omdat ik langs die tak was gelopen en Brutus zo miste.
Dus dikke (virtuele) knuffel voor je!
Door eelke
constance.blokzijl schreef:Heel herkenbaar allemaal hoor! Ik was op een gegeven moment met Lola naar het bos geweest voor ik bij Hilje had afgesproken, kwam ik langs een stuk waar ik nog niet weer langs was gelopen, Brutus hing daar altijd in een tak, dat vond hij geweldig, en die tak heeft (nog steeds trouwens) dus allemaal sporen can zijn tanden en kiezen. Sta ik bij Hilje op de stoep te blèren als een klein kind omdat ik langs die tak was gelopen en Brutus zo miste.
Dus dikke (virtuele) knuffel voor je!
Het is gewoon stom hé. Het is ook allemaal zo tastbaar. Afgelopen weekend werd hier de muur geverfd (weg kwijlsporen...slik) en Joep kon gewoon in de kamer blijven terwijl er een verfemmer stond en de muur nat was. En toen mijn moeder en oma ineens op de stoep stonden kon dat ook allemaal probleemloos. Haha, dat had eerder echt niet gekunnen hoor. Oh wat was het een lastige hond. Maar het was het dubbeldwars waard en ik zou het er allemaal nog voor over hebben gehad.
Door Siberienne
eelke schreef:Het is gewoon stom hé. Het is ook allemaal zo tastbaar. Afgelopen weekend werd hier de muur geverfd (weg kwijlsporen...slik) en Joep kon gewoon in de kamer blijven terwijl er een verfemmer stond en de muur nat was. En toen mijn moeder en oma ineens op de stoep stonden kon dat ook allemaal probleemloos. Haha, dat had eerder echt niet gekunnen hoor. Oh wat was het een lastige hond. Maar het was het dubbeldwars waard en ik zou het er allemaal nog voor over hebben gehad.

Oh ja, zoals wij bij Chenak alle eetbaars altijd op moesten ruimen en alle deuren dicht en op slot. En dat je dat dan gewoon mist, dat dat niet meer hoeft..

4 maanden, het is ook nog maar kort he. Snap je volkomen. De "moeilijke" honden, vaak ook grote persoonlijkheden = grote gaten..

Dikke knuffel.
Door Angelique
eelke schreef:Het is gewoon stom hé. Het is ook allemaal zo tastbaar. Afgelopen weekend werd hier de muur geverfd (weg kwijlsporen...slik) en Joep kon gewoon in de kamer blijven terwijl er een verfemmer stond en de muur nat was. En toen mijn moeder en oma ineens op de stoep stonden kon dat ook allemaal probleemloos. Haha, dat had eerder echt niet gekunnen hoor. Oh wat was het een lastige hond. Maar het was het dubbeldwars waard en ik zou het er allemaal nog voor over hebben gehad.

Grote aai :-*
Door frodo quin
Heel herkenbaar. Als het een troost mag wezen ooit slijt het, maar het kan inderdaad lang duren, zeker de speciale gevallen. Veel sterkte :bigarmhug:
Door -Annemarie-
Ben de afgelopen tijd niet zo veel aanwezig hier, lees wel mee maar de tijd ontbreekt om uitgebreid te reageren. Op het werk is het druk en een onverwacht overlijden in de familie hakt er op dit moment aardig in.
Verder gaat het wel goed hier, Moyra is wat vaker bij de oppas maar heeft het prima. Ze rent daar nog altijd vanuit mijn auto in één streep naar binnen, en mag uitgebreid wandelen met een grote vriendin en een wisselende roedel reuen. Daar kunnen wij niet tegenop, en het is fijn voor de afwisseling. ;) Hier thuis genieten we van de één op één aandacht voor elkaar. Helemaal goed.

:bigarmhug: voor iedereen die het kan gebruiken. :)
Door eelke
frodo quin schreef:Heel herkenbaar. Als het een troost mag wezen ooit slijt het, maar het kan inderdaad lang duren, zeker de speciale gevallen. Veel sterkte :bigarmhug:
Ja ik weet wel dat het slijt. Want ik heb niet meer iedere keer een traan als ik een foto zie, ik kan er meestal over praten zonder te hoeven huilen, en dat ging de eerste week echt niet. Maar dan zo onverwacht een vraag vanaf de overkant van de straat van een ander hondenbaasje, en dan realiserende dat het vandaag weer de 20ste is, dan komt het toch weer even terug.

Maar goed, dat mag ook want zo werkt het nu eenmaal met verdriet. :)

Annemarie, voor jou dan ook een knuffel terug, en gecondoleerd.
Door Kim_S
Knuf voor Eelke en Annemarie :-*

Afgelopen zondag was het 2 jaar geleden dat Hooli overleden is. En zelfs na 2 jaar kan het verdriet me nog overvallen. Zomaar ineens door een liedje op de radio, of door iets wat Atz doet... Zal altijd wel zeer blijven doen denk ik. Het was ook een hele bijzondere hond :-*
Door Ronald
Knuf voor Annemarie en Eelke :bigarmhug:

4 maanden nog maar Eelke... Nox is vorig jaar juni overleden. En ja, het slijt. En ja, ik mis haar nog verschrikkelijk. Elke dag weer. En ja, die grote kerel zit nu ook gewoon te janken. Stom hè? Gewoon, omdat ik mijn hondje mis...
Door Pauline
Ronald schreef:Knuf voor Annemarie en Eelke :bigarmhug:

4 maanden nog maar Eelke... Nox is vorig jaar juni overleden. En ja, het slijt. En ja, ik mis haar nog verschrikkelijk. Elke dag weer. En ja, die grote kerel zit nu ook gewoon te janken. Stom hè? Gewoon, omdat ik mijn hondje mis...
Niets niet stom Ronald!!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door