Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Heeft iemand verstand van pompoenen?
Ik heb twee eetbare pompoenen staan en eentje voor de sier, uit zaad van vorig jaar.
Wat als die nou door elkaar bestoven worden?
Zouden ze dan allemaal eetbaar of geen een eetbaar zijn?
Kan je niet even proeven?
Meneer heeft ook pompoenen gezaaid, volgens mij tussen de bloemen voor de bijen en zn klaprozen. Ik vroeg hem naar de soort pompoenen, maar hij wist het niet meer. Wij eten die dingen niet, dus geven er wel een aan Eelke of snijden ze uit voor halloween.
Nynke schreef: Vanavond eten wij de 2e bloemkool uit eigen tuin en de buren eten de derde  :P :P Dan blijft er nog eentje over voor volgende week en kan daarna de mais en de rode kool er komen te staan  :) :)

Nu al bloemkolen????????????? ik heb alleen maar blad :'(
lianneke schreef: Nah, die hagel heb ik net gehad..
Regen al met bakken, maar hagel voorlopig gelukkig nog niet :s
Ben bang voor men bloemkolen (alle weinig bloem veel blad :s )
De rest zal het vast wel overleven.
lianneke schreef: Heeft iemand verstand van pompoenen?
Ik heb twee eetbare pompoenen staan en eentje voor de sier, uit zaad van vorig jaar.
Wat als die nou door elkaar bestoven worden?
Zouden ze dan allemaal eetbaar of geen een eetbaar zijn?
voor zover ik weet blijven de eetbare eetbaar en de sier blijft sier
Mijn paprika plantjes gaan echt super goed. Gekweekt uit een zelf gekochte gele paprika. De tomatenplantjes zijn inmiddels allen overleden. De 3 van Intratuin Halsteren groeien ook lekker. Vandaag een langere stok erbij gezet, wat ze begonnen bovenaan te hangen. De bloempjes zijn ook al aanwezig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door