Heeft iemand verstand van pompoenen?
Ik heb twee eetbare pompoenen staan en eentje voor de sier, uit zaad van vorig jaar.
Wat als die nou door elkaar bestoven worden?
Zouden ze dan allemaal eetbaar of geen een eetbaar zijn?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Vanavond eten wij de 2e bloemkool uit eigen tuin en de buren eten de derde![]()
Dan blijft er nog eentje over voor volgende week en kan daarna de mais en de rode kool er komen te staan
![]()
![]()
lianneke schreef: Nah, die hagel heb ik net gehad..Regen al met bakken, maar hagel voorlopig gelukkig nog niet :s
Nynke schreef: Het zijn bloemkolen die ik afgelopen herfst geplant heb, dus de hele winter buiten hebben gestaanah ok, de mijne zitten nog maar van euhm maart of april of zo in de grond :p![]()
![]()
orinake schreef: ah ok, de mijne zitten nog maar van euhm maart of april of zo in de grond :p
lianneke schreef: Heeft iemand verstand van pompoenen?voor zover ik weet blijven de eetbare eetbaar en de sier blijft sier
Ik heb twee eetbare pompoenen staan en eentje voor de sier, uit zaad van vorig jaar.
Wat als die nou door elkaar bestoven worden?
Zouden ze dan allemaal eetbaar of geen een eetbaar zijn?
keetje schreef: Jelle doet iets met knoflookspray. Ik heb het gemaakt en ben in de proeffase.![]()
keetje schreef: Hier de eerste luizen gesignaleerd.heb je er dille bijgezet?![]()