Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik ben de draad van gezond eten weer aan het oppakken. Ik combineer de uitgangspunten (en recepten) van de Juicemaster (Jason Vale), het Oerdieet (Rineke Dijkinga) en de Planteneter (Boele Ytsma). Uiteindelijk is dat mijn doel, planteneter worden.
vanmorgen 1,5 liter bloodbuilder gemaakt.  Twee flesjes gevuld en het restant opgedronken. Ik ben vandaag gewapend met  veel sap, wat mandarijntjes en een zelfgemaakte snackreep met goijbessen en mulberries. Zo kom ik de dag wel door denk ik. Oh en tussen de middag neem ik een vers soepje van school. Lekker hoor!
Ik heb vanmorgen natuurlijk mijn ginger shot op, en daarna een smoothie van gemengde bessen, ananassap, beetje yoghurt, chia zaadjes en nog een extra ginger shot er door (had nog wat extra sap nodig;), was lekker! Zo meteen heb ik nog een salade van zakje rucola mix, komkommer, tomaat, zure zilveruitjes, 2 bosuitjes, gedroogde tomaatjes, olijven, buffelmozarella en wat verse basilicum, ik denk dat ik daar wel genoeg aan heb :D En vanavond nog een soepje!
hannabelgje schreef: Maak je dat gewoon met melk Antonia? Ik vind dat zo lekker havermout!
We zijn allemaal weer goed bezig!
Jouw receptjes ken ik denk ik niet Kaio, waar komen die uit?
euh Jason :-)
vlgs mij een van zijn dunne e-books. Zal thuis eens moeten kijken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door