Ik ben de draad van gezond eten weer aan het oppakken. Ik combineer de uitgangspunten (en recepten) van de Juicemaster (Jason Vale), het Oerdieet (Rineke Dijkinga) en de Planteneter (Boele Ytsma). Uiteindelijk is dat mijn doel, planteneter worden.
Net gezonde rauwe snackreepjes gemaakt. Versie dadels/pecannoten/kersen en dadels/walnoten tropische mix en nog dadels/walnoten goijbessen en mulberries.
Heel makkelijk te maken, goedkoper dan in de winkel kopen en ook nog lekker natuurlijk.
Men neme 1/3 noten, 1/3 dadels en 1/3 ander gedroogd fruit. In de keukenmachine totdat het een soort van deegbal is geworden. Op een stuk huishoudfolie en een mooi vierkant gaan maken. In de koelkast voor een paar uur of langer en dan reepjes van maken.
vanmorgen 1,5 liter bloodbuilder gemaakt. Twee flesjes gevuld en het restant opgedronken. Ik ben vandaag gewapend met veel sap, wat mandarijntjes en een zelfgemaakte snackreep met goijbessen en mulberries. Zo kom ik de dag wel door denk ik. Oh en tussen de middag neem ik een vers soepje van school. Lekker hoor!
Ik heb vanmorgen natuurlijk mijn ginger shot op, en daarna een smoothie van gemengde bessen, ananassap, beetje yoghurt, chia zaadjes en nog een extra ginger shot er door (had nog wat extra sap nodig;), was lekker! Zo meteen heb ik nog een salade van zakje rucola mix, komkommer, tomaat, zure zilveruitjes, 2 bosuitjes, gedroogde tomaatjes, olijven, buffelmozarella en wat verse basilicum, ik denk dat ik daar wel genoeg aan heb En vanavond nog een soepje!
Voor mij vanochtend een schaaltje havermoutpap met geraspte appel, rozijnen, kaneel en honing. voor straks een mediterrane salade. Avondeten weet ik nog niet.
Maak je dat gewoon met melk Antonia? Ik vind dat zo lekker havermout!
We zijn allemaal weer goed bezig!
Jouw receptjes ken ik denk ik niet Kaio, waar komen die uit?
Iets minder goed bezig hier hoor, net stukje slagroomtaart op, collegaatje was 5 jaar in dienst.. en gisteren heb ik pizza gegeten
Maar verder... ben ik best goed bezig
hannabelgje schreef:
Maak je dat gewoon met melk Antonia? Ik vind dat zo lekker havermout!
We zijn allemaal weer goed bezig!
Jouw receptjes ken ik denk ik niet Kaio, waar komen die uit?
euh Jason :-)
vlgs mij een van zijn dunne e-books. Zal thuis eens moeten kijken