@constance , wat een toestanden allemaal, wordt je echt gek van van zoiets. Ik zou er ook niet van slapen, een heel gedoe.
Cathelijn schreef:Ik wacht inmiddels al 5 maanden op een revalidatiebehandeling nadat ik in februari eindelijk een diagnose heb gekregen na ruim 30 jaar zoeken. Ik zou een gesprek hebben op 11-5 maar dat is afgezegd en nu sta ik op de corona-wachtlijst, zonder dat iemand een idee heeft wanneer ze me kunnen inplannen.
Ik vind het niet echt aardig van mezelf, maar soms denk ik wel: vervelend al die mensen met corona, maar wanneer ben ik een keer aan de beurt. Er zijn nog zoveel andere mensen die op een behandeling wachten ... Het kan nog wel tijden duren en met een beetje pech heb ik straks 8 maanden moeten wachten.
Tja wat heet niet aardig? Er is natuurlijk niet alleen Corona, er is meer in het leven. En ook jij doet ertoe. En hebt ook recht op zorg. En dat alles even stopte vanwege de paniek en piek is begrijpelijk, maar dat is al even geleden, we zijn weer wat maanden verder.
Ik wil verder ook even klagen. Bloedverwanten van Ml. Hebben daar eigenlijk geen contact mee, om verschillende redenen. Nu wordt er weer contact gezocht, langskomen, nou ok dan. Volgend telefoontje oja geld.......
Paar jaar geleden ook al geld gegeven, want ja zielig. Nu ook weer als we nee zeggen wordt hij gewoon emotioneel gechanteerd.
Er is een persoon die door geestelijke ziekte niet met geld om kan gaan en ook alle hulp weigert en behandeling weigert (we hebben jaren geleden van alles geprobeerd te doen, tevergeefs) , maar daar hoef ik toch niet telkens geld naartoe te stoppen? Omdat het directe bloedverwant is? (en ook niet aan te horen hoe slecht we daarom dus zijn)
Van mij hoef dat bezoekje ook niet meer wordt toch ruzie en wat ik al helemaal niet wil hebben is ruzie in mijn eigen huis, kan daar zo niet tegen! Ik ben daar echt gevoelig voor.
Worden een deel van die verschillende redenen wel weer duidelijk