Een dikke knuffel Sam, doe wat goed voelt, hoe eng soms ook.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑wo 26 apr 2023, 06:40 Cindy, ik heb ook emdr gehad vroeger, ik weet hoe zwaar het is. Sterkte, ook voor je meneer. Ik was vooral heel blij met je schrijven.Ik denk dat jeugdtrauma voor veel mensen heel confronterend is / kan zijn .![]()
PoP, ik had van jou wel een glazen bol verwacht![]()
Maar je hebt gelijk, stug volhouden. En stap voor stap. Dat heb ik natuurlijk al wel gezegd, ook dat ze het 'tot de dood ons scheidt' uit dr hoofd moet zetten.
Smul, mijn rugzak bespreek ik maar summier, ik moet ook wel want alles uit mijn kindertijd tot aan mijn late volwassenen zijn is doorspekt met ellende. Anders moet ik liegen op basale vragen als hoe ben je opgegroeid. Ik heb littekens van de zelfbeschadiging. De heftige shit en diagnose laat ik zo lang mogelijk achterwege. Maar ik kan er niet omheen om er iets over te vertellen. En plezier maken, nieuwe herinneringen en elkaar rustig leren kennen doen we zeker ook. Misschien moet het rustiger, dat leren kennen.
Ze is vooral ook een enorme perfectionist. Alles moet perfect en kloppen. Vanavond is Koningsnacht en we hebben met wat vrienden van haar een standje. Dan blijkt dat we maar weinig te verkopen hebben want geen van ons blijkt een stiekeme hoarder. En dan heeft ze stress. Terwijl ik denk (en tegen haar heb gezegd) jeeetje, we zijn er met elkaar, het is gezellig, er is bier. Who cares! Dan is ons standje binnen 10 min leeg gekocht. Beter toch?!!
Ik hoop dat ze het los heeft kunnen laten![]()
Ik ben echt meer dan blij met jullie reacties!!!! Ik sta er nu iets rustiger in.![]()
sam28 schreef: ↑do 27 apr 2023, 01:03 Het is super leuk. Heb eindelijk haar vriendinnen ontmoet. Ook die, die op haar hebben ingepraat. Heel fijn. Ze bevestigen het verhaal die ze tegen haar ook hebben afgestoken. Fijn!!Veel plezier Sam
Afwachten dus. Ik wil er wel voor gaan op basis van jullie verhalen, vanavond, haar vrienden en teveel biertjes.![]()