Sonja schreef:
Ben ik helemaal met je eens. Ik vind al deze genoemde vaccinaties heel belangrijk, maar in één cocktail en dan in een kindje van 8 weken, vind ik het nogal wat.
Mijn dochters zijn allebei met 8 weken geënt volgens schema. Dochter 1 had eigenlijk nergens last van, dochter 2 is 2 weken doodziek geweest

zij heeft wel de vervolg entingen gehad, maar met meer tijd ertussen en met homeopatische ondersteuning. Na de 2e en 3e enting heeft ze nergens last van gehad gelukkig, maar ik ben nu wel van mening dat 8 weken echt nog wel heel jong is om dat lijfje al vol te pompen met een cocktail van ziekteverwekkers...

Als ze na de 2e enting weer zo sterk zou reageren zouden we niet meer enten, maar het is dus gelukkig goed gegaan.
Volg je gevoel, en ent alleen een gezond kindje, net zoals je bij je hond zou doen
Jantina schreef:
Bedankt!
Wij zijn thuis trouwens. Maar jemig wat moeten we wennen en veel leren. De honden doen het meer dan super. Zooo lief en zachtjes! Trots op mn kanjers.
Fijn dat jullie thuis zijn!
Ja tis wel een hoop ineens hè? Weet dat de kraamhulp (of iemand anders) het niet altijd beter weet dan jij, ook al ben je nog maar nét moeder, je bent het toch! Soms moet je ook gewoon je eigen gevoel volgen

Geniet zo veel mogelijk, het cliché dat het allemaal zo snel gaat is écht waar...