Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: ↑za 13 jun 2020, 21:12 En straks zijn jullie helemáál niet meer van daarPrecies![]()
Ja sneu is het, maar om dan zo te doen...
In het kader van het mooie “Arendelle” waar jullie heen gaan volgens Koekje;
Let it goooooo, let it gooooooo![]()
Siberienne schreef: ↑za 13 jun 2020, 21:15 PreciesZolang ze dat in Oslo niet gaan roepen komt het wel goed
Ik moest ook wel heel erg lachen eigenlijk om haar opmerking dat we op moesten rotten naar waar we vandaan kwamen. Laten we dat nou net niet gaan doen![]()
pearlsofpassion schreef: ↑zo 14 jun 2020, 09:27 Ja, hij mankt er behoorlijk op.Dat laatste is wel een dingetje ja. De rest zou nog misschien vanzelf over kunnen gaan maar die bijtwonden pakken vaak naar uit. Sterkte voor Luis en jou!
Loopt met gebogen rug. Ale, strompelt. Hij steunt wel op zijn poot maar zakt wat door als zijn gewicht erop komt. En beweegt super voorzichtig.
Kan ook stijfheid zijn natuurlijk.
Ik weet dat bijtwonden super vies kunnen ontsteken. Ik vermoed dat ik morgen zowiezo naar de DA ga.
pearlsofpassion schreef: ↑zo 14 jun 2020, 11:59 Nou, dit komt niet vanzelf goed, dat zie ik zo wel.Getsie, dat is naar. Beterschap voor het ventje.
Ik ga een afspraak maken voor morgen, hopelijk in de voormiddag.
Hij ligt nu weggedoken in de krabton en daar past hij maar net in. Ik weet nu niet of ik hem meer pest met hem eruit te halen om pijnstilling te geven of hem gewoon te laten liggen.
Pffff![]()
pearlsofpassion schreef:Nou, dit komt niet vanzelf goed, dat zie ik zo wel.Ik zou hem toch lastig vallen en een pijnstiller geven als je die in huis hebt. Ik bedoel dan wel echt een nsaid geschikt voor katten. Dan voelt hij zich binnen het uur een stuk beter. Voor traumeel viel ik hem niet lastig.
Ik ga een afspraak maken voor morgen, hopelijk in de voormiddag.
Hij ligt nu weggedoken in de krabton en daar past hij maar net in. Ik weet nu niet of ik hem meer pest met hem eruit te halen om pijnstilling te geven of hem gewoon te laten liggen.
Pffff
Siberienne schreef: ↑za 13 jun 2020, 17:04Sterkte!![]()
![]()
dank je net even nodig