Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef: Ohhhh, wat een mooie presse papier!Het smaakt op zich wel nog ergens naar.
Ik heb ook nog wel ergens een fotootje van mijn eerste zuurdesem brood presse papier.![]()
En toch opeten hè. Want het is zelf gebakken.![]()
Pauline schreef: Ik had alvast chili con carne gemaakt voor morgen en voor het gemak maar even een zakje kruidenmix erin gedaan. Pan staat in de keuken, Eddie proeft en kijkt me met een vies gezicht aan: "Wat is er met die chili?" Hij vond het raar smaken, ik proeven en ik proefde het ook. Ruik aan het zakje van de kruiden en dat was precies wat we proefden en niet lekker vonden.... Dat krijg je er nou van als je nagenoeg geen zakjes en pakjes gebruikt..... Dus achterbuurvrienden blij gemaakt, zij hoeven morgen niet te koken en vonden het verrukkelijk!Hahaha zo zou dat hier ook gaan. Ooit gebruik ik wel kruidenmix, zoals currypoeder, maar ga dan wel zorgvuldig ieder ingredient af voor ik het koop. Dus heel vaak laat ik zo'n mix ook mooi staan.![]()
koekje schreef: Ik vind het zo frustrerend. De spruit eet al een paar dagen niet zo denderend.
Vanavond stond er een vieslijke pot chicken tonight (wel opgeleukt met extra groen en sambal) op het menu en ze heeft het bordje afgelikt
Volgens mij zijn het de genen van meneer. Die eet ook graag dat soort rommel.