Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - Judith -
Net het laatste rondje gelopen met Bruin, het zweet stroomt over mijn rug  :-X. Sam heeft vandaag alleen snelle plassen achter het huis gedaan, anders legt ze het af. Nu ze oud is kan ze erg slecht tegen de warmte. Dus na het plassen krijgt ze een koelband om en een natte handdoek over haar rug. Dat werkt goed! Bruin heeft vandaag zijn koelvest aangehad tijdens de (korte) wandelingen en hij vond het een super plan om met die natte klets in het zand te gaan liggen rollen  ::). Dus vest draait nu zijn rondjes in de wasmasjien.

Ik heb het binnen lang redelijk koel kunnen houden (23 graden). Tot ik op het lumineuze idee kwam om soep te gaan koken (op de een of andere manier krijg ik altijd die aandrang als het heet is  ???), toen schoot de temperatuur omhoog  :-X. Er staat nu een beetje wind en ik heb alles tegen elkaar open staan. Hopen maar dat dat wat verkoeling brengt, want morgen wordt weer zo'n dag.
Laatst gewijzigd door - Judith - op vr 18 jul 2014, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
Wij hebben vanaf 21.30 uur alles openstaan , de temp binnen is pas met een halve graad gezakt
Dat ging gisterenavond vlotter , toen stond er wind
En ik had ook wel trek in soep ja  :biggrin2: Maar ik heb het maar niet gemaakt
Door Angelique
eelke schreef: Volgens mij gaat het hier straks regenen  :o
Ik zat ook al te kijken...het zou toch droog blijven. Nou niet dus, in eider geval bij jullie niet.
Door Martine-Tom
Ik heb ook soep gegeten  :biggrin2:

En regen?? Jippie!! Ga ik nog even een extra regendansje doen in de hoop dat het heir ook raakt :biggrin2:
Door Nadia
Vanmorgen om half 6 grote ronde met de honden gelopen. Daarna van 7-15.30 gewerkt. Het was echt NIET te doen op het werk. Niet geïsoleerde enkel steens bungalows. Plat dak. Met 13 man op een paar vierkante meter. Pffff. Ochtend verzorging. Douchen wc rondes. In de middag warm eten. Weer wc rondes. We zijn in de middag een uur langer met de verzorging bezig geweest. Omdat we na elke bewoner even terug op adem en temperatuur moesten komen. Hadden de natte handdoeken in onze nek liggen voor wat verkoeling. Echt een ongezonde situatie!!
Door eelke
Angelique schreef: Ik zat ook al te kijken...het zou toch droog blijven. Nou niet dus, in eider geval bij jullie niet.
Nee idd. We hadden alles al buiten staan voor t feestje morgen, ben blij dat ik nog ff op buienradar keek. Nou ja, regen is wel lekker hoor!

Luchtbedje is opgeblazen, wij slapen lekker beneden vannacht.
Door Martine-Tom
Nou het is aan het omslaan hier, lichtflitsen en wind  :)
Ramen boven staan open dus ga nog ff tandenstokers zoeken om mijn ogen open te houden zodat het even lekker afkoelt boven voor ik ga slapen  :)
Door kira
Warm hier, Bronny hijgt. Ik puf. Eigenlijk doet grote beer het het best, gewikkeld in koelmateriaal met een eigen airco op een gekoelde vloer vraagt ze zich af waarom ze niet mag poepen en plassen buiten de deur.
Door Ruisje
Hier nog zo erruggg warm... pfffffff
Willen jullie als het afgekoeld is de buien richting limboland sturen?
Door Kaio
Zo weer uit het nest. Buiten maar zo'n 22,2 graad  ::)
Ff allles opengezet.
Maci stond vanacht een partij te hijgen, wat ie normaal bij onweer doet. Hij wou op de slaapkamer, mocht van mij echt niet, veel te warm. Geen idee waarom die zo zat te hijgen, knal, stress door warmte? Oo ik zie dat het bij anderen geonweerd heeft, nou hier was alles kraakhelder, maar misschien heeft hij het in de verte gezien, of gewoon gevoeld dan. Naja in ieder geval krijgt ie het nog warmer van gestressed hijgen. Ik heb maar een koelvest nat gemaakt en omgedaan, 10 minuutjes later was ie weer rustig.  :)
Laatst gewijzigd door Kaio op za 19 jul 2014, 06:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mandarijn
Zo net terug van de ochtend ronde. Alles staat nu tegen elkaar open. Het is ietsjes koeler buiten dan binnen. (25°C tegen 22°C).

Nu weer terug bed in en de honden hebben zich al weer op de tegels gelegd. Ze vonden het wel weer genoeg voor vandaag.
Door Kaio
Hier krijgen ze alleen wat clickertraining in de tuin. Kaio heeft het nu al warm...Thuis heeft ie keuze aan de riem niet.
Door inni
Hier in de belgische kempen is het buiten nog steeds 23,7 gr binnen inmiddels 24 en alles heeft de ganse nacht opengestaan. de zon komt alweer piepen en er is geen wind. Tijd om alles af te sluiten. M'n jongens liggen alweer plat en ik denk dat ik na de vaat ook maar even op de bank ga.
Door coby.p
nog zo,n dag, pfffff, mijn meisje heeft het zwaar,
ondanks alles open, gisteraaf, en vanmorgen vroeg, niet afgekoeld.
hierbinnen vanmorgen vroeg 26, 5 graad
we hopen er maar weer het beste van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door