Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: za 30 mei 2020, 21:28 Bra!
Wat meneer_S betreft: Gisteren al :biggrin2:
Maar als alles door kan gaan zal het ergens in augustus worden :) (vakantie dan hè...)

En dat laatste: ;D ;D ;D
Ooo, ik dacht dat jullie eindelijk verstandig waren geworden en uit Duitsland gingen vertrekken! :P

Gezelliedebellie! Hou me op de hoogte!
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: za 30 mei 2020, 23:43 Ooo, ik dacht dat jullie eindelijk verstandig waren geworden en uit Duitsland gingen vertrekken! :P

Gezelliedebellie! Hou me op de hoogte!
Dat past dan weer heel goed in het klaagtopic waar we nu zijn :biggrin2:

Gaat nog wel effies duren om alles op de rit te hebben voordat het echt gaat lukken om te blijven na een vakantie... Maar voor nu is vakantie ook al heeeeel fijn :)
Door Too
Heel slecht plan : even snel met een plastic prikkertje de vastgelopen tablet resetten.
Heb nu een prikkertje zonder punt en een tablet ..... :wall:
Door - pien -
Too schreef: zo 31 mei 2020, 20:38 Heel slecht plan : even snel met een plastic prikkertje de vastgelopen tablet resetten.
Heb nu een prikkertje zonder punt en een tablet ..... :wall:
Oww, dat is klut!

Ik wil plantjes kopen maar daar is deze maand even geen geld voor.
Er stond een aster in mijn tuin die echt enorm uitliep (en op veel plekken te hoog was) dus die is er uit. Maar nu veel kale grond...
En misschien is het slim om plantjes kopen even uit te stellen tot het najaar. Dat dan weer wel...
En instussen goed het zevenblad :-X en paardenstaart :-X :-X :-X in de gaten houden. Dat gaat dan weer beter bij zulke kale grond :biggrin2:
Door Too
- pien - schreef: ma 01 jun 2020, 11:13 Oww, dat is klut!

Er stond een aster in mijn tuin die echt enorm uitliep (en op veel plekken te hoog was) dus die is er uit. Maar nu veel kale grond...
En misschien is het slim om plantjes kopen even uit te stellen tot het najaar. Dat dan weer wel...
En instussen goed het zevenblad :-X en paardenstaart :-X :-X :-X in de gaten houden. Dat gaat dan weer beter bij zulke kale grond :biggrin2:

Kale stuk volpoten met boragie en kattensnor :biggrin2:
Door Siberienne
- pien - schreef: ma 01 jun 2020, 11:13 Oww, dat is klut!

Ik heb nog wel wat planten maar dat is wat ver weg denk ik ;)

Zet er even twee plantenpotten neer? Of wat potscherven en mooie stenen. Tijn ertussen voor provencaalse sferen.

Of schilder wat leuks op steen of pot.

Of zaai rucola en eet die op :biggrin2: :P
Door - pien -
Siberienne schreef: ma 01 jun 2020, 13:56 Ik heb nog wel wat planten maar dat is wat ver weg denk ik ;)

Zet er even twee plantenpotten neer? Of wat potscherven en mooie stenen. Tijn ertussen voor provencaalse sferen.

Of schilder wat leuks op steen of pot.

Of zaai rucola en eet die op :biggrin2: :P
Dat is lief :) maar wel een beetje te ver weg ;)
Ik heb nog wat zaailingen en spul om te zaaien maar het probleem is ook dat de katten (natuurlijk ::) ) die kale aarde graag als kattebak gebruiken en de boel omspitten...
Door Too
koekje schreef: ma 01 jun 2020, 18:19 Japanse duizendknoop is ook errug leuk.
Jaaa da's een goeie, die piesen ze ook niet zomaar omver.
Door pearlsofpassion
De moestuin is hier ook de favoriete kattenbak. :P
Als ik net gezaaid heb gaat er dus een draadje overheen. Dat vinden ze niet zo leuk om in te graven. :biggrin2:
Door src_esther
Dat is inderdaad veel 'leuker' dan zevenblad... :nerves: :cry2: Overigens te verwerken als rabarber naar het schijnt. Zevenblad kan als spinazie verwerkt worden trouwens.
Door sam28
Ik. Ben. Moe...
Van alle nachtdiensten en niet echt lang vrij zijn en nu weer werken en het duurt even voor ik echt weer een tijdje vrij ben en bij kan komen omdat ik ook meeloopdagen heb voor eventueel nieuw werk (oke, das geen klaag maar ben gewoon moe :cool: )
En ik zou deze maand pas einde maand nachten hebben, maar drie ipv de hele maand en nu moet ik mopperen omdat ze vrijdag bedacht hebben om het rooster om te gooien en ik dus allemaal afspraken om het rooster heen had gepland. En tegelijk mag ik niet mopperen want ik heb immers werk. ::)

Ooh en nog een klaag. Ik heb een blaar op mijn hak en nu is mijn enkel dik van een ontsteking.
Door - pien -
O ja, dat leuke spul. Dat kwam lang geleden van 3 buren ver ook jouw tuin ingewandeld :-X
Too schreef:
Jaaa da's een goeie, die piesen ze ook niet zomaar omver.

Bedankt voor jullie hulp dames, maar toch maar niet ::)
Door dinky89
Klaag van 2 tot 5 video overleggen waarbij ik ook mijn monitor nodig heb terwijl in de middag de zon vol op mijn kamer staat en het dan net een sauna is :-X En ondertussen is vriendje vandaag hele dag vrij en gaat hij gezellig met een vriend in de tuin zitten bier drinken waardoor het ook geen optie is om mij te behelpen met papier naast een laptop in de tuin te gaan zitten met een briesje om te video overleggen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door