Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
hannabelgje schreef: di 12 mei 2020, 21:09 Dank jullie wel. Ik lig al lekker in mijn mandje. Mijn vader moet nog een extra nachtje in het zkh blijven ter observatie. Blijft alles goed gaan dan mag hij morgen naar huis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Fijn :-*

Eigen klaagje; het slaapgebrek begint me behoorlijk op te breken :-X
Al sinds januari slaap ik ca 6 uur per nacht en dat is echt te weinig voor mij.

Vanochtend om 5.10 eruit voor Xindy's hartmedicatie, daarna geprobeerd nog wat te slapen, maar al vlug riep Xindy me weer (gelukkig wakker uit een rotdroom waarbij ze halfdood in mijn armen lag :'( )
Dat is een grote angst van me, dat we 's nachts in alle stress een da moeten zoeken om haar uit haar lijden te verlossen..
En dan mag je er dankzij corona niet eens bij zijn, verschrikkelijk :-\
Door Hanny
eef, heb je recent al eens gevraagd wat nu de mogelijkheden zijn als je je hond zou moeten laten inslapen?
Wij hebben hier nog steeds onze vrolijke loesje (tumor bij haar hart) en dat is natuurlijk ook een keer over. Laatst lag ze al voor dood op straat. Tom rustig en ze kwam weer bij, achter op de fiets en gewoon verder leven.
Ik weet niet eens, of onze arts thuis komt, denk het niet, maar meenemen naar haar praktijk zal mogelijk zijn. Als er maar eentje mee kan zal dat tom zijn, ze is zijn lieveling.
Het is jammer, als je nu zo bang bent voor wat zou kunnen gebeuren.
Misschien is er een mogelijkheid in haar mand in jullie auto. Ik denk maar wat.
En dan zijn er natuurlijk nog de wisselende nacht diensten. Ik zou echt bellen en proberen een duidelijke afspraak te maken, beter voor je gemoedsrust en als het blijft zoals het is, dan weet je dat ook.
Ik weet niets van hartmedicatie, maar kun je dat niet een uurtje opschuiven? Is dat niet beter voor jouw nachtrust?

Hanny
Door Tanna
Eef+Stippels schreef: wo 13 mei 2020, 07:46 Fijn :-*

Vanochtend om 5.10 eruit voor Xindy's hartmedicatie, daarna geprobeerd nog wat te slapen, maar al vlug riep Xindy me weer (gelukkig wakker uit een rotdroom waarbij ze halfdood in mijn armen lag :'( )
Dat is een grote angst van me, dat we 's nachts in alle stress een da moeten zoeken om haar uit haar lijden te verlossen..
Geen idee waar je woont en ik hoop van harte dat het niet nodig is maar ik had dit gevonden toen ik voor George aan het puzzelen was hoe ik dat moest gaan aanpakken. Wij vielen buiten het bezoekgebied natuurlijk in het hoge noorden maar jij misschien niet.

https://www.dierrust.nl/bezoekgebied/
Door Kaio
Eef+Stippels schreef: wo 13 mei 2020, 07:46 Fijn :-*

Ik herken je zorgen en stress. We hadden hier ook een hartpatiënt met hartmedicatie. En ja ze gaan hier uiteindelijk ook aan dood, heel eerlijk en direct gezegd. Het scheelde ons zoveel stress hierover nadat we goed met de DA erover hadden gesproken over het hoe en wat, welke mogelijkheden er waren. Want mijn trouwe oude opa die altijd bij mij wou zijn, auto rijden zwaar knudde vond( zelfs wagenziek) , en het niks vond , vreemde mensen, hij moest mij hebben, wenste ik echt geen einde van auto ritje tot alleen ingeslapen te worden zonder ons! Hel!
Ik zou zeggen probeer erover te praten en wat te regelen, gelukkig zijn er nog steeds mensen/Da's die wel met een humane manier om kunnen gaan met de niet humane corona regels.
Het geeft rust als je weet waar jullie aan toe zijn, echt :-*
Door Kim_S
Mijn klaag van vandaag:
1,5 jaar na opzegging (wegens prijsverhoging), een hele gepeperde eindafrekening ontvangen van onze vorige energiemaatschappij. Leuk detail, ze zijn inmiddels failliet...
Na alle administratie te hebben doorzocht, heb ik maar het contactformulier ingevuld op de website, met de vraag hoe ze aan dat belachelijke bedrag komen. Na 1,5 jaar >:(
Door Eef+Stippels
Wat ontzettend lief dat jullie zo meedenken :-* :-*

Ik moet en ga het idd bespreken met mijn eigen da (zit in mijn vorige woonplaats), en ik ga een kliniek (of meerdere) hier in de buurt bellen om te vragen wat daar mogelijk is als het ineens mis mocht gaan.
Ik wilde er eigenlijk niet aan :-\ Maar zoals je al zegt, Kaio, uiteindelijk gaan ze eraan dood :'( Dan wel graag in mijn armen en niet in haar eentje bij de da :-X

Bedankt voor de link naar Dierrust.nl, Tanna. Wij wonen helaas buiten het gebied, maar dat zou anders een goede optie zijn.

En in de auto in haar mand, is ook een goed idee, Hanny :-* Als we (of ik) maar bij haar kunnen zijn.
Door - pien -
De koffiemachine lekt. In elk geval zit in no time het lekbakje vol en stroomt over...hier klopt iets niet ::)
Masjien is 10 jaar oud, en 2 jaar geleden nagekeken. Nu even een handdoek (lichte kleur) eronder zodat snel te zien is of de boel weer nat wordt...
Koffie zetten doet 'ie gelukkig wel :biggrin2:
Door Eef+Stippels
- pien - schreef: zo 17 mei 2020, 12:49 De koffiemachine lekt. In elk geval zit in no time het lekbakje vol en stroomt over...hier klopt iets niet ::)
Masjien is 10 jaar oud, en 2 jaar geleden nagekeken. Nu even een handdoek (lichte kleur) eronder zodat snel te zien is of de boel weer nat wordt...
Pfieuw..! ;D
Door baileys
- pien - schreef: zo 17 mei 2020, 12:49 De koffiemachine lekt. In elk geval zit in no time het lekbakje vol en stroomt over...hier klopt iets niet ::)
Hoe is het met je koffiemachine (beroepsdeformatie)?
Door - pien -
baileys schreef: do 28 mei 2020, 17:42 Hoe is het met je koffiemachine (beroepsdeformatie)?
;D ;D ;D
Kijk jij die dingen na? En indien nodig, repareer je ze?

Het was gelukkig éenmalig. Meneer had het ding schoongemaakt of ontkalkt, éen van de twee, daar had het vast mee te maken. Is niet meer voorgekomen, gelukkig maar, anders had ik 2 weken zonder m'n koffiemasjien gemoeten ::)
Had al het web afgestruind wat er aan de hand kon zijn, maar was niet meer nodig :)
Door baileys
- pien - schreef: do 28 mei 2020, 22:09 ;D ;D ;D
Kijk jij die dingen na? En indien nodig, repareer je ze?
Ja ik repareren oa koffiemachines, vandaar dat het mijn aandacht trok.
Door - pien -
baileys schreef: vr 29 mei 2020, 07:03 Ja ik repareren oa koffiemachines, vandaar dat het mijn aandacht trok.
Er was ook iemand op het forum die verstand had van wasmachines, ben jij dat?
Door - pien -
baileys schreef: vr 29 mei 2020, 16:12 Ja klopt, ik ben witgoedmonteur en doe ook inbouw koffiemachines.
Aha, ben jij dat. Ik stuur je een pb met een vraag over mijn wasmachine, die het overigens gewoon doet hoor :)
Door Siberienne
Onze auto heeft twee dikke krassen. En degene die ze meest waarschijnlijk gemaakt heeft ontkent glashard. En zijn charmante ega begon zelfs te dreigen ‘dat er nog wel meer ongelukken konden gebeuren’

Er zijn toch zulke fijne mensen op dees aardkloot.... gelukkig gaan we emigreren :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door