Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
eelke schreef:Ze hadden het niet bij de apotheek en het kruitvat, dus ik heb nu arnica druppels meegenomen. Kijken of dat wat doet :)
Bij mij (mens) werkt het prima.
Door Hope
Twee momentjes op 1 dag! Vanmorgen tijdens het wandelen een bever zien zwemmen. Prachtig!

En net de uitslag van het wormonderzoek terug gekregen: Aerro, Tessa, Lotje, Jimmy en Nelson zijn vrij van wormen. Jihoe!
Door judith1967
Toen ik vanmiddag bij mijn moeder was en ze( nu 2 maanden na haar tia)weer helemaal opgekrabbeld is.
Daar werd ik wel heel erg gelukkig van om haar zo weer te zien
Door Lil
hannabelgje schreef:Ik mag volgende week donderdag op sollicitatiegesprek. Jeej

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Succes!

Ik weet ff niet welk topic ik moet zijn: het jaarlijkse klassenexamen (op de academie voor muziek) is op een dag die mij eigenlijk absoluut niet uitkomt. Kreeg ik zojuist te horen: owwww wij hebben de muziek bekeken: het is eigenlijk nu jouw recital met in de pauzes de anderen. Dat was als geintje maar zag serieus dat ik 6 stukken moet zingen en de rest 1 of 2 en als klap op de vuurpijl; ik geloof dat je pianodocent wilt dat je dan tevens 1 of 2 stukjes piano speelt. Ok, ok.... Ehhhh de grootste zenuwpees ooit moet zo veel doen, pffff...
Door Shanti en co
Wat leuk zeg! Veel plezier! :)

Vandaag was mijn laatste echte schooldag. Morgen ga ik voor een paar vakken nog naar school maar dat was het dan. :D (en nog even examens na de vakantie :P )
Gister hadden we cijfercontrole en ik sta nu precies een 8,0 gemiddeld dus als ik dat zo kan houden wordt ik ook direct toegelaten op de uni. :D
Door -Annemarie-
Thessa en Shanti schreef:Wat leuk zeg! Veel plezier! :)

Vandaag was mijn laatste echte schooldag. Morgen ga ik voor een paar vakken nog naar school maar dat was het dan. :D (en nog even examens na de vakantie :P )
Gister hadden we cijfercontrole en ik sta nu precies een 8,0 gemiddeld dus als ik dat zo kan houden wordt ik ook direct toegelaten op de uni. :D

Zo, wat goed zeg! :thumbsupup: Wat ga doen op de uni?
Alvast succes gewenst met de examens. :)
Door Shanti en co
-Annemarie- schreef:Zo, wat goed zeg! :thumbsupup: Wat ga doen op de uni?
Alvast succes gewenst met de examens. :)
Bedankt!
Ik wil diergeneeskunde gaan studeren in Utrecht. Deze week waren er al 704 aanmeldingen voor de 225 plekken. Tot 1 mei kunnen mensen zich inschrijven en ik denk dat er nog wel veel aanmeldingen bijkomen van mensen die zich op het laatste moment inschrijven.
Als ik niet wordt toegelaten neem ik een tussenjaar. Volgend jaar is de selectie decentraal en mag je je inschrijven voor 2 numerus fixus studies, mijn 2de keus was namelijk ook numerus fixus dus daar kon ik me dit jaar niet voor inschrijven. :P
Door Lil
Het lukt mij al 3 dagen om thuis het vakantiegevoel te hebben. Zo uniek en zo genieten! Helaas veel "moet" klusjes niet gedaan, maar ik voel mij daarentegen wel echt lekker nu.
Door frodo quin
Vandaag met mijn lieve buurvrouw naar de markt geweest en Wolf zijn druppels gaan ophalen. Voor mij groenten en fruit, voor haar vis. Het is zonder al te veel pijn aan mijn voet gelukt :)

Toen zij haar vis bestelde vroeg de dame zonder hoofd en ingewanden, zij wou die inderdaad niet. Heb ik maar vriendelijk gevraagd of ik de hoofden anders voor mijn katten mocht en dat was geen enkel probleem. Ze had er nog wat liggen van klanten die het niet wouden en heeft mij een zakje makreelhoofden gratis meegegeven, met de boodschap dat ik er altijd om mocht komen vragen. Dat vond ik nu is heel lief van die dame :) Wel effe afwachten of ze het lusten, want mijn katten krijgen nooit vis, maar die vreetzakjes eten alles, dus vast ook vis. Ik heb trouwens ook minder last van necrofobie met vissen, al denk ik niet dat ik er te goed naar ga moeten kijken. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door