Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Kim_S schreef: Ontbijtje met Zweeds brood. Mjam  :)
Vanavond pannenkoeken met spek en kaas en stroop. Weer mjam  :D
Buuuuuurp! Ik hoef de komende 3 dagen niet meer te eten  :biggrin2:
Door koekje
Weer eens pizza met stukjes dode vogel en spinazie. Als toetje twijfel ik nog tussen chocomoes en Griekse yoghurt.

Ik was vanmiddag even boodschappen aan het doen en op de broodafdeling zag ik een oberlanderbrood liggen. Ik moest aan Saskia denken  :biggrin2:
Door - pien -
Gister stamppot met gereanimeerde (vrijdag gekocht en vandaag al gelig terwijl hij in de koelkast werd bewaard  >:( ) broccoli en een gehaktballetje.
Vanavond spaghetti met pesto.
Door Kaio
oja en een speltbrood in de maak voor het eerst, volgens recept van Mowgli.
Maar eh heb niet het idee dat het genoeg rijst in de oven, ik heb zuurdesem gebruikt ipv gist, maar vast nog wel iets anders verzaakt, denk dat ik eerst kneden moet oefenen om bloem en zonder pitjes ed  ::) :biggrin2:
Zal wel een stevig brood worden  ::)
Door -Annemarie-
Wij hadden gisteren een soepje van langzaam getrokken ossenstaart bouillon. De groenten die daar uitkomen gaan naar Moyra, die vind dat superlekker. En het scheelt mij weer groentenmix maken.
Daarna spinazie erdoor, ui terug erin en het vlees terug erin. Speltbroodje bij.
Vanmiddag was het restje soep ook nog lekker.  :)

Voor nu: ik heb geen idee. Meneer zit nog te werken en we hebben niks uit de vriezer gehaald. Dus wordt het tempeh want dat ligt in de koelkast. Met groenten bij en meer groenten. Of mihoen/rijst.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door