Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Gisteren de bbq aan, we hadden nog een boel groenten, een stukje kipfilet met spek er omheen, en wat frietjes gehaald.
Vanavond eten we pannekoeken met vruchtensalade.
Morgen Lasagne.
Woensdag op het werk.
Donderdag mie met biefstukpuntjes en groenten.

Net de boodschappen gedaan :P
Door eelke
Zo, helemaal anders gedaan!  :D
Gewoon dinsdag al de mie op en vandaag eten we de lasagne, think out of the box  :rock:

Lasagne gaat zo al de oven in. Bietje rare eet dat vandaag. Pas om 10 uur uit bed dus alleen maar een banaan op anders past de lasagne niet. Daarna moet ik werken en niet echt tijd/plek om fatsoenlijk te eten. Ja in de auto, maar brood mee in de auto is met dit weer ook niet echt lekker. Moet ik dus nog maar eens over nadenken...
Door koekje
Ik stel een worstenbroodje voor. Dat kan je overal eten, zelfs tijdens je bevalling.

Wij eten vanavond pastasalade. Eventueel met een extra vleesje uit de vriezer. Nu nog fut maken om de keuken op te ruimen enzo.
Door eelke
koekje schreef: Ik stel een worstenbroodje voor. Dat kan je overal eten, zelfs tijdens je bevalling.

Wij eten vanavond pastasalade. Eventueel met een extra vleesje uit de vriezer. Nu nog fut maken om de keuken op te ruimen enzo.
Goed advies! Ik hoef vanavond toevallig niet te bevallen, dus dan zou het zeker moeten kunnen. Eens kijken of ik ergens onderweg dan ook nog iets tegenkom wat worstenbroodjes verkoopt, want anders wordt het alsnog ingewikkeld.
Door koekje
Ik heb een voorkeur voor de bakker op het Zonneplein, maar daar moet je maar net in de buurt zijn.
Ik at altijd een worstenbroodje van hun als ik terugkwam van de gynaecoloog. In R'dam verkochten ze geen worstenbrood, maar wel een uitgebreide kantine in het EMC. Ik heb er oa saucijzenbrood, kaasbroodje en verschillende panini's uitgeprobeerd, maar het was er allemaal vies. De worstenbroodjes van de bakker op het Zonneplein zijn altijd lekker.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door