Lizzy schreef: Yo! Dat zwembad gaat niet in de herplaatsing, die 4 Dalmaten, die gaan eruitMaar zonder dallies heb je ook niks aan dat bad![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Yo! Dat zwembad gaat niet in de herplaatsing, die 4 Dalmaten, die gaan eruitMaar zonder dallies heb je ook niks aan dat bad![]()
Martine-Tom schreef: Maar zonder dallies heb je ook niks aan dat badNou, dat zit toevallig heeeeeerlijk met die hitte!![]()
Lizzy schreef: Nou, dat zit toevallig heeeeeerlijk met die hitte!Reverse psychology!!
Martine-Tom schreef: Reverse psychology!!Dat heb ik vandaag al geprobeerd M. En dan taaien ze met z'n vieren af naar binnen met een kop van "nou doeiiiiiiiiii, have fun!".
*Neeeee nou mogen jullie niet meer lekker puh*
En werkte het?![]()
Lizzy schreef: Dat heb ik vandaag al geprobeerd M. En dan taaien ze met z'n vieren af naar binnen met een kop van "nou doeiiiiiiiiii, have fun!".Yep, op MP ermee!
Nee, ik zeg herplaatsen![]()
Lizzy schreef: Yo! Dat zwembad gaat niet in de herplaatsing, die 4 Dalmaten, die gaan eruitDie mag je houden...zegt Kat![]()
Kaio schreef: Nee joh, mammie moet gewoon niet kijken! Dan doen we het wel.Ja maar mammie heeft tegenwoordig een smartfoon en dan motten er filmpies kommen hé...leuk voor op youtube
Lizzy schreef: Ennie taim P, ennie taim!Ze zit al in de Randstadrail !
*alszwembaddekkingaanwezigis*
Lizzy schreef: Binnen 28,5 graden. Buiten 35 graden.Wat een supermooi zwembad.
Aangezien onze schelp helemaal gescheurd was, vandaag een zwembadje voor de hondjes wezen kopen. De enige die er met zijn voeten in heeft gestaan ben ik. Ze vinden 'm niet leuk
Moet je kijken, wat een prachtzwembad!
Ik ben er klaar mee, ze gaan in de herplaatsing!
smulpaap schreef:Maar..... je krijgt er zoooooooooooveel voor terug
Dus even een douche nemen zit er voorlopig niet in
Ik heb gelukkig boven nog een plee![]()