Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Bedankt allemaal! We hebben een goede nacht gehad en hij is vanmorgen door de kinderarts goedgekeurd. Het is een heel rustig mannetje, lekker bol en een koppie met gitzwart haar! Helaas heb ik hier alleen mn mobiel en I pad en krijg ik daarmee geen foto op BP! Wie m van mijn Facebook kan plukken mag m plaatsen, anders komt t als we thuis zijn. Papa is kleertjes kopen nu, mijn maatje 56 pakjes past hij niet helaas! De grote beer :-) ik had wel 62 in huis maar dat is net wat stoerder en niet baby achtig dus dat vind ik niet zo leuk voor nu...
kaszi schreef: Denk hier spontaan aan reflux. Mijn beide kinderen hadden daar last van en herken veel in jou verhaal.  Zoveel mogelijk rechthouden en in een rechte houding laten slapen.  Mijn dochter heb ik weken recht tegen mijn buik laten slapen.
Gewoon lekker bij je houden en 'de boekjes' de kast in. Reflux kan een dingetje zijn maar dan zet je de wieg op de kopsekant op een verhoginkje (wij hebben boeken onder die poten gelegd), het aankleedkussen ligt ietwat schuin etc etc.... en verder gewoon bij je houden. Ik weet hoe onhandig dat is maar ook hier werkt dat het beste.....ik probeer me er ook aan over te geven en te genieten van de kleine mensje tegen me aan (hoe moeilijk dat ook is met van alles wat je nog moet doen in je hoofd).
Jantina schreef: Bedankt allemaal! We hebben een goede nacht gehad en hij is vanmorgen door de kinderarts goedgekeurd. Het is een heel rustig mannetje, lekker bol en een koppie met gitzwart haar! Helaas heb ik hier alleen mn mobiel en I pad en krijg ik daarmee geen foto op BP! Wie m van mijn Facebook kan plukken mag m plaatsen, anders komt t als we thuis zijn. Papa is kleertjes kopen nu, mijn maatje 56 pakjes past hij niet helaas! De grote beer :-) ik had wel 62 in huis maar dat is net wat stoerder en niet baby achtig dus dat vind ik niet zo leuk voor nu...
Gefeliciteerd met jullie zoon.  :-*
Jantina schreef: Bedankt allemaal! We hebben een goede nacht gehad en hij is vanmorgen door de kinderarts goedgekeurd. Het is een heel rustig mannetje, lekker bol en een koppie met gitzwart haar! Helaas heb ik hier alleen mn mobiel en I pad en krijg ik daarmee geen foto op BP! Wie m van mijn Facebook kan plukken mag m plaatsen, anders komt t als we thuis zijn. Papa is kleertjes kopen nu, mijn maatje 56 pakjes past hij niet helaas! De grote beer :-) ik had wel 62 in huis maar dat is net wat stoerder en niet baby achtig dus dat vind ik niet zo leuk voor nu...
ik probeer me voor te stellen hoe groot dat is.... mijn wijvie was 2800 gram, maatje 44. Nu is ze bijna 9 weken en pas nog net in maat 50...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door