Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Leuke chicks!Het is hier voorheen ook altijd moeilijker verlopen. Maar ik had ook geen haan. De laatste keer was de haan zelf, en die moest toen nog voorbij mijn Sussex hen komen.
Fijn dat er al rust is, dat had hier wel wat langer nodig, maar ik had toen ook geen haan meer.
Angelique schreef:Of niet, hier slapen er ook een aantal standaard niet op stok.Slapen die dan ook op de legnesten?
pearlsofpassion schreef:Slapen die dan ook op de legnesten?Ze slapen in het hooi. Daar wordt ook wel een ei gelegd, maar is niet hetzelfde als de legnesten. De lijntjes zijn hier dun zeg maar
Angelique schreef:Ze slapen in het hooi. Daar wordt ook wel een ei gelegd, maar is niet hetzelfde als de legnesten. De lijntjes zijn hier dun zeg maarAh voila. Op de legnest vind ik dus geen goed idee.
hannabelgje schreef:Er is dit weekend weer een kip omgevallen. Ik ga ook eens kijken naar een leuk ras voor erbij. Ik denk orpington ofzo. Iets groots in elk geval.OH wat jammer voor je. Hoe oud was ze?
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
pearlsofpassion schreef:Ah voila. Op de legnest vind ik dus geen goed idee.
Maar ik weet toch niet of het wel vol te houden is of dat hij binnen een paar weken toch in de pot gaat.
Momenteel maken de twee heren het elkaar erg lastig, laten elkaar niet treden op gelijk wie, dus als het niet snel wat beter gaat, kan de kleine toch niet blijven.
OH wat jammer voor je. Hoe oud was ze?
Maar leuk, Orpingtons.
Goh, ik zou elk sierras wel willen.