Ik vind je echt ontzettend dapper. En ik vind het ook ontzettend ruk dat het dikker is dan eerder.
Fijn wel, dat hij blij is en weer vrijheid ervaart.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef:Tijd voor eenIk lift mee met Ronald.....
Ook omdat ik even niet weet wat ik zeggen moet en met een dikke brok in mijn keel zit te lezen.
Sterkte!
pearlsofpassion schreef:Ik ben misschien niet mee, ik heb begrepen dat er nog vanalles anders speelt, maar er zijn toch heel wat honden die perfect functioneren met maar 3 poten. Ze leren perfect zich op 3 poten voort te bewegen en worden na een tijdje vaak weer even snel als voorheen.
Is het niet eerder een idee om zijn poot te amputeren ipv hem in te slapen als die infectie niet onder controle raakt?
Of is dat geen optie omdat hij daar te zwaar voor is en zijn heupen en andere poot dat niet zouden aankunnen?
Het lijkt zowiezo een eng idee, een poot weghalen, maar ik ken heel wat voorbeelden van honden en katten die er perfect gelukkig mee zijn...
dinky89 schreef:Volgens mij heb jij al een stuk meer rust in je hoofd dan toen je dit topic opende. Er klinkt weer positiviteit en genieten in door tussen de regelsNee dat gaat niet steeds, of tenminste, het kan wel, maar steeds een naald in die poot geeft weer verder infectie gevaar dus dat is ook niet zo bevorderlijk.![]()
Wel enorm balen dat de poot weer dikker wordt (geen idee of je daar regelmatig vocht uit kunt blijven halen en hoe lang dat acceptabel is voor Gijs?). Wel fijn dat Gijs weer zichzelf is en de hotspots onder controle :-) Vind het heel knap zoals jij/jullie je door de afgelopen revalidatieperiode hebben gesleept