Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Juust! Jij snapt um!

Liiique, is GG een brahma met stamboom? Zo ja, dan maggie um hier wel herplaatsen hoor! Ik las zoiets geloof ik?
*gaat gauw Meneer_S vragen of dat wel kan*  :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef: Juust! Jij snapt um!

Liiique, is GG een brahma met stamboom? Zo ja, dan maggie um hier wel herplaatsen hoor! Ik las zoiets geloof ik?
*gaat gauw Meneer_S vragen of dat wel kan*  :biggrin2:
Hebben kippen een stamboom dan  :biggrin2: Hij is iig niet geringd ofzo. Je mag ook een zoon van 'm meenemen. Ook koekoek, en beter van kleur dan GG (die best veel wit toont)
Door Angelique
eelke schreef: Met een kippenhok wordt toch eigenlijk ook geen ding bedoeld waar kippen in wonen?
Nope, globaal gezien is het een ruimte waarin eieren geproduceerd worden  :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef: Hebben kippen een stamboom dan  :biggrin2: Hij is iig niet geringd ofzo. Je mag ook een zoon van 'm meenemen. Ook koekoek, en beter van kleur dan GG (die best veel wit toont)
Meneer_S heeft de planning alweer gewijzigd  ::)
Voorlopig houden we het bij onze Arie (Haan)  :(
Door Angelique
Hope schreef: Zit ik hier een waar kippenwalhalla te bedenken, zeggen jullie dat het geen kippenhok moet zijn!
:g:  :biggrin2:
Een huisje met een stokje voldoet  :biggrin2:  Maar goed, ff serieus weer  ::) :biggrin2:  Dat kleinere hokje bij mijn foto op de achtergrond zou ook heel ruim genoeg zijn voor 3 krielen en dat is officieel een kippenhok, maar wel met kier en spleet  :biggrin2:
Door Hope
Angelique schreef: Een huisje met een stokje voldoet  :biggrin2:  Maar goed, ff serieus weer  ::) :biggrin2:  Dat kleinere hokje bij mijn foto op de achtergrond zou ook heel ruim genoeg zijn voor 3 krielen en dat is officieel een kippenhok, maar wel met kier en spleet  :biggrin2:
Die is leuk!

Gebruiken jullie ook allemaal witkalk in het hok?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door