eelke schreef: Dat je hok juist niet een kippenhok moet zijn! Ahaa!Mag ik dat zeggen? JA, dat mag ik zeggen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Dat je hok juist niet een kippenhok moet zijn! Ahaa!Mag ik dat zeggen? JA, dat mag ik zeggen
Kim_S schreef:Yeah, dacht dat ze nooit terug zou komen![]()
Did you miss me?![]()
Angelique schreef: Yeah, dacht dat ze nooit terug zou komenWe hebben het overwogen![]()
Kim_S schreef: Juust! Jij snapt um!Hebben kippen een stamboom dan
Liiique, is GG een brahma met stamboom? Zo ja, dan maggie um hier wel herplaatsen hoor! Ik las zoiets geloof ik?
*gaat gauw Meneer_S vragen of dat wel kan*![]()
Kim_S schreef: We hebben het overwogenKan ik me ook iets bij voorstellen![]()
eelke schreef: Met een kippenhok wordt toch eigenlijk ook geen ding bedoeld waar kippen in wonen?Nope, globaal gezien is het een ruimte waarin eieren geproduceerd worden
Angelique schreef: Nope, globaal gezien is het een ruimte waarin eieren geproduceerd wordenZo zou je het kunnen noemen ja!![]()
Angelique schreef: Hebben kippen een stamboom danMeneer_S heeft de planning alweer gewijzigdHij is iig niet geringd ofzo. Je mag ook een zoon van 'm meenemen. Ook koekoek, en beter van kleur dan GG (die best veel wit toont)
Kim_S schreef: Meneer_S heeft de planning alweer gewijzigdTssssss
Voorlopig houden we het bij onze Arie (Haan)![]()
Hope schreef: Zit ik hier een waar kippenwalhalla te bedenken, zeggen jullie dat het geen kippenhok moet zijn!Een huisje met een stokje voldoet
![]()
![]()
Angelique schreef: TssssssJa, die staat er ook na de vakantie nog steedsHeb je nog wel een houtkachel
![]()
Angelique schreef: Een huisje met een stokje voldoetDie is leuk!Maar goed, ff serieus weer
![]()
Dat kleinere hokje bij mijn foto op de achtergrond zou ook heel ruim genoeg zijn voor 3 krielen en dat is officieel een kippenhok, maar wel met kier en spleet
![]()