Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
Ohw, wat leuk weer :smitten: :smitten:  :D
En wat is Shanti stoerrrr!! Hier ook meegemaakt met de kleine van mijn moeder, maar nu taalt Jacy er helemaal niet meer om.. Zal vast minder worden als Boeke ouder wordt  ;)
Door Simone V
:smitten: :smitten: lekker ventje!
en Shanti is ook liefff. Sita is ook zo beschermend naar haar boomer vriendje (die is van een vriendin) als we samen ergens wandelen...en die boomer is 4,5 (sita is 4)
Dus ik weet niet of dat minder wordt als Boeke ouder wordt? maar dat zal wel hondafhankelijk zijn...
Door Shanti en co
Ik vind het ook heel leuk om die twee samen te zien, samen spelen, samen rennenen en gewoon de interactie tussen die twee.
Wel is het nog wat ingewikkeld wandelen met allebei de honden aan de lijn maar dat gaat vast beter wanneer Boeke wat ouder is en snapt dat hij dan niet mag spelen en kan naast lopen.

Boeke wordt natuurlijk een hele stoere grote enge zwarte kerel dus die heeft dan vast geen bescherming meer nodig.  8)
Door Shanti en co
We zijn lekker wezen wandelen in het algemeen veen (een stukje bos, hei, en jeneverbessen), toen we thuiskwamen werd het al donkerder dus dat hadden we goed gepland.  8)
Boeke bleef heel braaf bij ons en kwam vrolijk aangerend zodra we hem riepen (behalve toen hij een muis probeerde uit te graven :p). Toen we een hond tegen kwamen ging hij rustig snuffelen en liep daarna weer vrolijk met ons mee. Shanti was niet mee want die heeft jammergenoeg weer last van haar poot.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Braaf komen en zitten.  8)
Afbeelding

Naast lopen kan hij al heel goed (zolang hij elke paar stappen een snoepje krijgt  :P )
Afbeelding

Voor zolang hij nog een mini-hond is
Afbeelding
Door Shanti en co
Fenixjuh schreef: Ohw, wat issie schattig en mooi!! :smitten: :smitten:
Je moet nou wel oppassen hoor, heb je hem al verteld dat-ie moet stoppen met groeien?  :angel:
Dankje, meestal is hij ook echt een schatje. Meestal komt hij ook braaf als we roepen maar vandaag deed hij dat op zijn wetters, ik kom zo baas, even snuffelen en dan loop ik een rondje om je heen maar net buiten je bereik.  :P

We hebben afgesproken dat hij verder mag groeien als hij stopt met (tegen ons aan) springen.  :P  Het is echt een stuiterbal, nu met 11kg kan het nog wel maar als hij straks 30kg is.  :-X  :biggrin2:
Door Shanti en co
Vandaag naar de uiterwaarden geweest met Boeke, ik dacht dat de mest die er laatst lag weg was maar puppegup vond nog een platgereden hoopje waar hij erg blij mee was.  :-X  :biggrin2:
En daarna zijn we nog 2 middenslag poedels tegengekomen. De eigenaar dacht al dat Boeke nog jong was want hij was nog mooi zwart, als je het zo bekijkt blijft hij hopelijk nog een hele tijd jong.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door