Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
cheeta schreef: Mooi!! jammer dat dit niet te koop is, ik heb geen plek voor een kerstboom maar voor zo iets kan je altijd wel een plekje vinden
Ben je zelf handig? Ik kan hem zo voor je natekenen en het aan je opsturen.
Door cheeta
Pauline schreef: Ben je zelf handig? Ik kan hem zo voor je natekenen en het aan je opsturen.
Ik ben zelf wel redelijk handig, leuk voor volgend jaar !!dus graag Pauline!!
Door cheeta
Afbeelding

Dit heb ik er voor dit jaar van gemaakt bij gebrek aan ruimte voor iets anders, nu maar hopen dat de puberende Mellow er een beetje af wil blijven
Door Pauline
cheeta schreef: Ik ben zelf wel redelijk handig, leuk voor volgend jaar !!dus graag Pauline!!
Stuur me even een pbtje met je gegevens. Dan stuur ik het naar je toe!  :-*
Door Ruisje
Pauline schreef: Stuur me even een pbtje met je gegevens. Dan stuur ik het naar je toe!  :-*
Mag ik 'm ook namaken, Pauline?
Ik denk dat ik jullie boom wel a.h.v. de foto kan natekenen en er dan zomerproject van maak voor de volgende Kerst.
Door Pauline
cheeta schreef: gedaan!
Niet waar! Ik heb niets.... :-\

Tuurlijk mag dat Ruisje, maar als ik hem toch moet natekenen (of pap doet dat, heb het hem net gevraagd) kan ik het voor jou ook doen hoor. Zeg maar wat je wilt. Er zit geen patent op dus namaken is geoorloofd.  :-*
Door Nadia
keetje schreef: Hier staat ie nog niet. Ik zet hem het weekeinde voor de kerst en dan blijft hij staan tot half februari. Ik heb een nepperd, (vanwege mijn allergie), dus dat gaat lukken.
Tot half  februari?? :o
Door cheeta
[quote="Pauline"]
Niet waar! Ik heb niets.... :-\

Via het envelopje gedaan, geen pb dus maar een mail  :-[
Door Lil
-Saskia- schreef: Dat kan zomaar.  :biggrin2:
;D ;D ;D
Dan schenk mij maar een glas in! Die hele grote kerstboom is trouwens helemaal geweldig.
Door Borke
cheeta schreef: Afbeelding

Dit heb ik er voor dit jaar van gemaakt bij gebrek aan ruimte voor iets anders, nu maar hopen dat de puberende Mellow er een beetje af wil blijven
Wat leuk!
Hoe kom je aan die standaard?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door