cheeta schreef: Mooi!! jammer dat dit niet te koop is, ik heb geen plek voor een kerstboom maar voor zo iets kan je altijd wel een plekje vindenBen je zelf handig? Ik kan hem zo voor je natekenen en het aan je opsturen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
cheeta schreef: Mooi!! jammer dat dit niet te koop is, ik heb geen plek voor een kerstboom maar voor zo iets kan je altijd wel een plekje vindenBen je zelf handig? Ik kan hem zo voor je natekenen en het aan je opsturen.
Pauline schreef: Ben je zelf handig? Ik kan hem zo voor je natekenen en het aan je opsturen.Ik ben zelf wel redelijk handig, leuk voor volgend jaar !!dus graag Pauline!!
cheeta schreef: Ik ben zelf wel redelijk handig, leuk voor volgend jaar !!dus graag Pauline!!Stuur me even een pbtje met je gegevens. Dan stuur ik het naar je toe!
Pauline schreef: Stuur me even een pbtje met je gegevens. Dan stuur ik het naar je toe!Mag ik 'm ook namaken, Pauline?![]()
Pauline schreef: Stuur me even een pbtje met je gegevens. Dan stuur ik het naar je toe!gedaan!![]()
cheeta schreef: gedaan!Niet waar! Ik heb niets....
keetje schreef: Hier staat ie nog niet. Ik zet hem het weekeinde voor de kerst en dan blijft hij staan tot half februari. Ik heb een nepperd, (vanwege mijn allergie), dus dat gaat lukken.Tot half februari??
-Saskia- schreef: Dat kan zomaar.Dan schenk mij maar een glas in! Die hele grote kerstboom is trouwens helemaal geweldig.
![]()
![]()
![]()
Nadia schreef: Tot half februari??Ja, tot meneer Keetje weer thuis is. 8)![]()
cheeta schreef:Wat leuk!
Dit heb ik er voor dit jaar van gemaakt bij gebrek aan ruimte voor iets anders, nu maar hopen dat de puberende Mellow er een beetje af wil blijven