Wat een ellende.... Ik hoop dat er gauw hulp voor je komt.
Op zijn minst een dag en nacht ziekenhuis om de pijn en zwellingen op te heffen.
Sterkte meis!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef:Dat ook de tandarts recht heeft op vakantie snap ik. Maar kom, er zitten er vast meer in deze grote kliniek. Als ze nou gewoon gezegd hadden: oké, dit wakker worden is een drama, we krijgen de pijn niet onder controle en sturen je door naar het ziekenhuis, dan was ik niet boos geweest. Fouten maken is menselijk, iets niet kunnen is dat ook. Maar een fout niet toegeven of denken dat je het als tandarts allemaal wel weet terwijl er gewoon meer zorg nodig is... Nee, dat snap ik niet.
Inderdaad wel enorm drama en begrijpelijk dat je niet zomaar de rekening van de tandarts gaat betalen! Eerst al de behandeling daar bij de tandarts zelf wat al niet bepaald soepel verliep en daarna ook nog eens geen enkele nazorg en mededeling dat behandelende tandarts niet meer bereikbaar is wegens vakantie :S
inni schreef: ouw, ouw, wat een hutsepot hebben ze er bij die tandarts van gemaakt.Daar lijkt het wel op ja, gelukkig.
Hier in Belgie zouden we in jou geval naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gaan, ook omwille van die val die je maakte. Net uit narcose en onder invloed van pijnstillers kan je verwondingen hebben van die val die je nu niet duidelijk voelt. Je voelt nu de ergste pijn bij je mond en tanden maar wat is er misschien nog. Hopelijk is de erge pijn inmiddels onder controle.