Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vergeet je niet foto's te maken van alles wat er nu niet uitziet?
Als je een klacht wilt gaan indienen moet je alles zo veel mogelijk documenteren.

Als t gaat om klachten bij het overkoepelend orgaan... Let dan op je woorden. Ik heb destijds gebeld met iemand die mij zou helpen met een foute therapeut. Ik had het gevoel dat die man aan mijn kant stond maar ontfutselde mij dingen die ik in vertrouwen vertelde die later tegen mij gebruikt werden op een vieze manier.
En toen ging alles mis...

Manlief belde de tandarts. Ik moest nog maar een tramadol nemen. Zo gezegd, zo gedaan.
Een tijdje later kreeg ik geen lucht meer. Dikke tong, dikke keel, kon niet meer slikken.

De huisarts was er binnen de kortste keren en belde de ambulance. Voor ik daar in lag ging ik twee keer van mijn houtje. Zwaar benauwd.

Ik ben een tijd in het ziekenhuis geweest. Mijn hele gehemelte en keel blijkt gezwollen/ontstoken. Ik had, helemaal niet over nagedacht, gisteren rond 18.30 voor het laatst geplast en was aan het uitdrogen. In het ziekenhuis heb ik vocht en pijnstillers gehad.
Ondertussen is mijn tong niet meer gezwollen en kan ik weer normaal ademen.
En tja, dan wordt je weer gewoon naar huis gestuurd. Al moet ik zeggen dat de controle nu vele malen beter is. Ik heb nu dicloflenac zetpillen en paracetamol. Water drinken gaat weer dus ik kan mijn vochtgehalte op pijl houden.
Ik heb het minder benauwd en krijg ab tegen de ontsteking.

Pfff.... Wat een drama. Gelukkig lijkt het nu dan toch echt beter te gaan.
Ik vrees dat de tandarts nog niet klaar is met ons. Ik ben in ieder geval niet van plan om zonder pardon de rekening te betalen. Dan moeten ze toch eerst eens fatsoenlijke nazorg leveren!
Nou ziekenhuis heeft in elk geval al AB meegegeven tegen ontsteking en je tong is niet meer zo gezwollen waardoor je weer kan drinken en normaal ademhalen.
Bovendien zetpil waardoor die niet langs je keel hoeft. Hopelijk weet je nu een beetje de ergste pijn onder controle te krijgen!  :bigarmhug:

Inderdaad wel enorm drama en begrijpelijk dat je niet zomaar de rekening van de tandarts gaat betalen! Eerst al de behandeling daar bij de tandarts zelf wat al niet bepaald soepel verliep en daarna ook nog eens geen enkele nazorg en mededeling dat behandelende tandarts niet meer bereikbaar is wegens vakantie :S
dinky89 schreef:
Inderdaad wel enorm drama en begrijpelijk dat je niet zomaar de rekening van de tandarts gaat betalen! Eerst al de behandeling daar bij de tandarts zelf wat al niet bepaald soepel verliep en daarna ook nog eens geen enkele nazorg en mededeling dat behandelende tandarts niet meer bereikbaar is wegens vakantie :S
Dat ook de tandarts recht heeft op vakantie snap ik. Maar kom, er zitten er vast meer in deze grote kliniek. Als ze nou gewoon gezegd hadden: oké, dit wakker worden is een drama, we krijgen de pijn niet onder controle en sturen je door naar het ziekenhuis, dan was ik niet boos geweest. Fouten maken is menselijk, iets niet kunnen is dat ook. Maar een fout niet toegeven of denken dat je het als tandarts allemaal wel weet terwijl er gewoon meer zorg nodig is... Nee, dat snap ik niet.
Overigens begreep de kaakchirurg in het ziekenhuis niet waarom ik niet in het ziekenhuis geholpen ben. Die zou namelijk bij mij, met mijn aangezichtspijn en bekende allergie voor morfine, nooit vijf kiezen tegelijk getrokken hebben. Maar ja, ik ging naar een goede tandarts en die adviseerde mij dit en overtuigde ons dat het prima te doen zou zijn.

Afijn, ze zijn er nu uit, dat is mooi. Vriendlief belt nu met de verzekering en mijn eigen tandarts. Jullie snappen waarschijnlijk dat ik niet zoveel trek heb om bij deze kliniek op controle te gaan. De kaakchirurg adviseerde de hechtingen te laten verwijderen na tien dagen omdat ze me zo in de weg zitten. Nu staat in de algemene voorwaarden van de kliniek dat je geen klacht in kan dienen als je ergens anders naartoe gaat met klachten ten gevolge van hun behandeling.

Op dit moment ga ik me even geen zorgen maken om wie er wat moet gaan betalen, maar wens ik gewoon fatsoenlijke zorg.
Uiteraard heeft tandarts ook gewoon recht op vakantie maar vind het wel erg kort door de bocht van assistente om te zeggen toedeledoki. Als assistente kan je dan toch gewoon vragen of het goed is wanneer ze het met andere tandarts in praktijk overlegt? Dat komt zo anders over!
Wat betreft algemene voorwaarden heb je met de problemen, zoals ik het lees, ook juist eerst contact opgenomen met praktijk waar je behandeld bent.

Inderdaad staat fatsoenlijke zorg nu op de eerste plaats al zou ik wel zoveel mogelijk schriftelijk vastleggen voor de latere afhandeling van de kosten.
Beterschap!
ouw, ouw, wat een hutsepot hebben ze er bij die tandarts van gemaakt.
Hier in Belgie zouden we in jou geval naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gaan, ook omwille van die val die je maakte. Net uit narcose en onder invloed van pijnstillers kan je verwondingen hebben van die val die je nu niet duidelijk voelt. Je voelt nu de ergste pijn bij je mond en tanden maar wat is er misschien nog. Hopelijk is de erge pijn inmiddels onder controle.
inni schreef: ouw, ouw, wat een hutsepot hebben ze er bij die tandarts van gemaakt.
Hier in Belgie zouden we in jou geval naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gaan, ook omwille van die val die je maakte. Net uit narcose en onder invloed van pijnstillers kan je verwondingen hebben van die val die je nu niet duidelijk voelt. Je voelt nu de ergste pijn bij je mond en tanden maar wat is er misschien nog. Hopelijk is de erge pijn inmiddels onder controle.
Daar lijkt het wel op ja, gelukkig.
Mijn rug is beurs, ik heb het flink in mijn nek. Hopelijk kan de osteopaat er binnenkort wat aan doen, die wil me behandelen als de narcose uit mijn lijf is en alle zwelling is afgenomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door