Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Pluto schreef: Vooruit met de hond van een kennis, maar ala, ik wil hem jullie niet onthouden:

Afbeelding

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
:2funny: :2funny: :2funny: Iedereen die jullie kent ziet toch meteen dat dat Loesje niet is! ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op ma 28 jul 2014, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pluto
Maxi's 3-tal schreef: Die bovenste lijkt toch echt meer op jou hoor, tenminste, de laatste keer dat ik je zag.  :angel: :angel: :biggrin2: :biggrin2:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Angelique schreef:
Heb je wat van 'm nodig ofzo  :2funny: :2funny: :2funny:
Tsss, jaloers zeker?
:biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: :2funny: :2funny: :2funny: Iedereen die jullie kent ziet toch meteen dat dat Loesje niet is! ;D ;D ;D
Vandaar de uitleg dat het niet onze hond is op de foto! Duh..... ::)  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door choopy
In mn nette kloffie, gemaakt tijdens een foto shoot
Afbeelding

In mn honden kloffie, uiteraard op stap met de woefs
Afbeelding

En nog 1 met Djilly, die me heel dierbaar is, nu ze er niet meer is :'(
Afbeelding
Door Els&Flow
Martine-Tom schreef: Mn haar deed bijzondere dingen op die dag :biggrin2:, maar vooruit, dit ben ik met Tom:
Afbeelding
Was dit vlak voor of vlak na je auditie voor Annie?  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Esther Q
Martine-Tom schreef: Mn haar deed bijzondere dingen op die dag :biggrin2:, maar vooruit, dit ben ik met Tom:
Afbeelding
:o Ik dacht dat jij een heel jonkie was :P leuke foto :)
Door Lizzy
MT is ook een heel jonkie! Ik herkende jou niet Esther Q :biggrin2:

Ik wil ook zulk haar MT!

Er zitten overigens diverse prachtige platen bij zeg! Leuk leuk, dit smoelenboek!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door