Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Al heel veel is gezegd en ervaringen gedeeld en ook wij hebben in december, met onze Emma, toen 15.5 jaar, voor deze beslissing gestaan. Heftig allemaal. Al vele jaren Kerst heeft ze extra kado gekregen, maar dan.... komt het gevoel in je naar boven, waarbij je diep in je hart weet dat het op gaat schieten en dat JIJ dus degene bent die dé beslissing moet gaan nemen.

Wij kregen van onze dierenarts een boekje wat geschreven is speciaal voor deze situaties. Hierin stond de zin  .... 'beter twee weken te vroeg, dan een dag te laat!' Je weet nl. als je op dit moment beland bent, dat het nooit meer beter kan gaan worden en wat je ziet is alles wat je lieverd nog kan, maar eigenlijk zie je niet wat hij allemaal níet meer kan! Mede op basis van deze zin hebben wij onze beslissing kunnen nemen, zonder ook maar een moment spijt te hebben gehad! Het was goed zo! Sterkte xxxx

**edit**
Sterkte! xx
Ik denk aan je, hoop dat het ondanks alles toch een mooie dag is  :-*

Ik heb nog goede herinneringen aan die zomeravond dat wij met een goed glas wijn in de tuin zaten met Sofi en Borke's as in de tuin strooiden en een toast op hem uitbrachten  :)

Het was goed zo… ook al hebben we het nog iedere dag over hem en mis ik hem nog steeds.
Het is goed zo  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door