Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lizzy schreef:Oh sorry :-[

Maar toch heel erg bedankt voor je reactie. De foto's zijn echt mooi, niet te geloven dat ze met een telefoon gemaakt zijn!!! :o
Hahaha geen "sorry" hoor... had ik zelf ff beter op moeten letten :)

Ja voor een telefoon maakt tie best leuk foto's. En die actiefoto van Ziggy is dan wel een toevalstreffer maar zulke foto's zitten er toch best vaak tussen. Je leert een beetje met de afdrukvertraging om te gaan zodat je aardig kan inschatten wanneer je moet "afdrukken" om heel de hond er op te krijgen. Maargoed, regelmatig heb ik er prachtige landschapsfoto's tussen zitten....dan is Ziggy namelijk al lang en breed voorbij komen crossen :biggrin2: :P
Lizzy schreef:Wat ben je toch een schatje :-* ! Daar heb ik wel oren naar! Is het een simlock-vrije? Nou las ik op Internet dat de batterij laten vervangen zo'n 85 euro gaat kosten (inclusief verzendkosten) en dat is best wel pittig! Even vragen aan de mensen: zijn er mensen die ervaring hebben met zelf vervangen? Ook eng..., je zou het toestel er maar mee slopen :-X
https://www.gsm-paradise.nl/iphone-repa ... #iphone-4s

35 euro in Zoetermeer..
Je hebt in ieder geval leap.nl voor tweedehands apple producten ;)

En vervangen van scherm of batterij zou ik bij een 'telefoonturk' laten doen (zo'n winkeltje dat vol hangt met hoesjes, weet even niet hoe ik dat anders moet noemen :-[ ), die doen dat vaak voor schappelijke prijsjes ;)
eelke schreef:Ja, of een jaar met een gescheurde telefoon rondlopen. Of voor straf een budgettelefoon 'omdat je het toch niet waard bent' ;)
Dat heet design telefoon, dat had althans een kennis van mij zijn zus wijsgemaakt. Ze geloofde het nog ook. Zo'n mooi craquelé.... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door