Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Barbaravh
Martine-Tom schreef: Is Gent handig?

Ik heb een meebesteller uit Gent die regelmatig naar Goes komt. Dus als Anne hem vanuit Dl naar mij brengt, kan ik hem van Goes naar Gent laten reizen.
Als je in Antwerpen woont hoef je niet via de tunnel trouwens, kan je gewoon over de weg naar Goes komen, vanaf de bios naar Goes is 20/25 minuten  :)
Van waar ik woon is het heel ver om via Bergen-op-Zoom, kan ik zowel 4€ voor de tunnel betalen. Gent ligt hier op 15km vandaan, dus dat zou wel ideaal zijn!
Door Martine-Tom
Barbaravh schreef: Van waar ik woon is het heel ver om via Bergen-op-Zoom, kan ik zowel 4€ voor de tunnel betalen. Gent ligt hier op 15km vandaan, dus dat zou wel ideaal zijn!
Mooi, ik zou zeggen regel het maar met Anne, dan zorg ik dat ie in Gent terecht komt  :)
Door Anne in Zweden
Zit wat in de verhuishaast momenteel (we pakken in om terug te gaan naar Duitsland, boehoehoe!), maar voor iedereen die via mij een waterblazer wil bestellen, zou ik zeggen: stuur even een pb'tje, dan geef ik je mijn adres. Daarmee kun je dan zelf op www.vidaxl.de de waterblazer bestellen, en dan laat je de boel naar mijn adres sturen. Ik neem ze dan mee naar Duitsland en geef ze af op het gewenste adres!
Door Anne in Zweden
Bestel dan wel vandaag of morgen, want ik vertrek volgende week donderdag al naar NL en een dag of drie duurt het altijd wel.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op vr 30 mei 2014, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door EliScooby
Martine-Tom schreef: Is Gent handig?

Ik heb een meebesteller uit Gent die regelmatig naar Goes komt. Dus als Anne hem vanuit Dl naar mij brengt, kan ik hem van Goes naar Gent laten reizen.
Als je in Antwerpen woont hoef je niet via de tunnel trouwens, kan je gewoon over de weg naar Goes komen, vanaf de bios naar Goes is 20/25 minuten  :)
Met de helikopter ofzo? ::)
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: Prijs is weer aan het zakken .€64,99 nu bij Vidaxl.de  ;)
En als het ditmaal niet lukt: in augustus gaat er weer een lijntje vanaf mij naar 't zuiden van NL! ;)
Door Sweet Dutchess
Anne in Duitsland schreef: En als het ditmaal niet lukt: in augustus gaat er weer een lijntje vanaf mij naar 't zuiden van NL! ;)
Je hebt pb  ;)
Door Sweet Dutchess
De waterblazer vanuit dld  is hier nu ook in gebruik en ben er super blij mee  :)
Mijn honden vinden het heerlijk om even lekker  volop geblazen te worden. Had het van enkele van mijn cavaliertjes niet verwacht,maar  stuk voor stuk  vinden ze het  fijn  O0 .
Nog even een extra bedankje voor Anne in Duitsland  die ervoor gezorgt heeft dat ik hem voor de duitse prijs heb  kunnen kopen.
Bedankt Anne  :flowers:
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: De waterblazer vanuit dld  is hier nu ook in gebruik en ben er super blij mee  :)
Mijn honden vinden het heerlijk om even lekker  volop geblazen te worden. Had het van enkele van mijn cavaliertjes niet verwacht,maar  stuk voor stuk  vinden ze het  fijn  O0 .
Nog even een extra bedankje voor Anne in Duitsland  die ervoor gezorgt heeft dat ik hem voor de duitse prijs heb  kunnen kopen.
Bedankt Anne  :flowers:
Graag gedaan hoor! Fijn dat ie jou en de hondjes bevalt!

En jij bedankt voor de lekker chocolaatjes! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door