Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Is Gent handig?Van waar ik woon is het heel ver om via Bergen-op-Zoom, kan ik zowel 4€ voor de tunnel betalen. Gent ligt hier op 15km vandaan, dus dat zou wel ideaal zijn!
Ik heb een meebesteller uit Gent die regelmatig naar Goes komt. Dus als Anne hem vanuit Dl naar mij brengt, kan ik hem van Goes naar Gent laten reizen.
Als je in Antwerpen woont hoef je niet via de tunnel trouwens, kan je gewoon over de weg naar Goes komen, vanaf de bios naar Goes is 20/25 minuten![]()
Barbaravh schreef: Van waar ik woon is het heel ver om via Bergen-op-Zoom, kan ik zowel 4€ voor de tunnel betalen. Gent ligt hier op 15km vandaan, dus dat zou wel ideaal zijn!Mooi, ik zou zeggen regel het maar met Anne, dan zorg ik dat ie in Gent terecht komt
Martine-Tom schreef: Is Gent handig?Met de helikopter ofzo?
Ik heb een meebesteller uit Gent die regelmatig naar Goes komt. Dus als Anne hem vanuit Dl naar mij brengt, kan ik hem van Goes naar Gent laten reizen.
Als je in Antwerpen woont hoef je niet via de tunnel trouwens, kan je gewoon over de weg naar Goes komen, vanaf de bios naar Goes is 20/25 minuten![]()
Sweet Dutchess schreef: Prijs is weer aan het zakken .€64,99 nu bij Vidaxl.deEn als het ditmaal niet lukt: in augustus gaat er weer een lijntje vanaf mij naar 't zuiden van NL!![]()
Sweet Dutchess schreef: Prijs is weer aan het zakken .€64,99 nu bij Vidaxl.dedat is wel n hele leuke prijs![]()
Anne in Duitsland schreef: En als het ditmaal niet lukt: in augustus gaat er weer een lijntje vanaf mij naar 't zuiden van NL!Je hebt pb![]()
Sweet Dutchess schreef: De waterblazer vanuit dld is hier nu ook in gebruik en ben er super blij meeGraag gedaan hoor! Fijn dat ie jou en de hondjes bevalt!
Mijn honden vinden het heerlijk om even lekker volop geblazen te worden. Had het van enkele van mijn cavaliertjes niet verwacht,maar stuk voor stuk vinden ze het fijn.
Nog even een extra bedankje voor Anne in Duitsland die ervoor gezorgt heeft dat ik hem voor de duitse prijs heb kunnen kopen.
Bedankt Anne![]()
lauraV schreef: heeft iemand nog een link van die waterblazer in duitsland?https://www.vidaxl.de/hundefon-mit-heizung