Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mara M schreef: Ik probeer nu via de dropbox op mn telefoon het bestand naar de mentrix te mailen. Want zelfs een bestand bijvoegen in de mail via die pc lukt niet.  Pffffffg
En niet als bestand maar als losse tekst? Kopieren en plakken, gewoon in de mail zelf? In het uiterste geval?
Pffff ik hoop echt dat het lukt!
Mara M schreef: Ik kan het bestand niet bijvoegen bij een mail. Hij opent wel de verkenner om het bestand te zoeken en vervolgens kan ik geen map openen. Dus iets selecteren doet het niet zeg maar.
Staat het bestand op stick ofzo? Dan zou ik denken dat die kapot is.
Bestand openen op jullie computer / telefoon, tekst kopieren, mail openen, tekst plakken, mail versturen.

Dus niet als bestand bijvoegen maar als tekst mailen. Zoals je typt dus.
Dan heb je geen mooie layout etc. maar wel de tekst verstuurd zodat ze kunnen zien dat jullie het wel klaar hebben maar alleen computerproblemen hebben.
Mara M schreef: Nee. Vanuit dropbox op de pc van mn schoonvader gezet. Heb de link van dropbox naar de mentrix gestuurd met uitleg. En als ze er moeilijk over gaan doen dan ga ik daar binnenkort uit mn stekker.
O0 goed opgelost (naar omstandigheden uiteraard)

Heb je ijs / chocola / snoep / anything in huis? Daar is het nu wel tijd voor!  :biggrin2:
Dikke knuffel voor jullie allebei  :bigarmhug: :-*

Als het morgen ook nog ingeleverd mag worden, mail mij dan de platte tekst, dan maak ik er wat moois van hier en dan mail ik het gewoon naar ze! Denk dat ik daar morgen wel een gaatje voor kan vinden  ;)
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor Naomi en haar dochter !!

OT: Gisteravond moest ik Pameyercliënten naar het Pameyerfeest brengen in de cruiseterminal, alwaar Jan Smit zou optreden  :biggrin2: Dus ik heb vriendelijk gevraagd of ik mocht blijven tot het afgelopen was en ik de mensen weer naar huis mocht brengen en dat mocht, dus ik heb een hele leuke avond gehad !!  Jan ging leuk met de mensen om en er was ook een coverband die leuke nummers speelde.
Was om 24 uur thuis en om 6 uur weer op. Om 3 uur werd ik wakker met kiespijn en ben met 2 aspirientjes op weer in slaap gevallen  :)
Vandaag laatste werkdag en dan vrij tot donderdag  :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door