Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
henneke schreef: en lief kijkenAhhhhhhhhhhh
![]()
Lizzy schreef: Ahhhhhhhhhhhja we vergissen ons wel vrij regelmatig hoor
Wat lijken ze zo op elkaar he?
Lazy Garfield schreef: Het stikt daar van de zwijnen, als je rond het middaguur loopt zie je ze meestal niet.we zijn net in het Belvederebos geweest en hebben besloten dat we liever zwijnen tegen komen , druk met mensen en honden en fietsers en ondanks dat we veel hebben gespeeld met ze waren we met 45 minuten toch echt weer bij de auto , niet echt ons bosje dus
Alhoewel ik verhalen van hondeneigenaren ken waarbij de honden ineens stuitten op een zwijn die daar lag te rusten.
Van één van hen is de hond van onder tot boven opengehaald, heeft het wel overleefd.
Ben daar een beetje van geschrokken, vandaar dat ik meestal in het belvederebos loop aan de andere kant van de snelweg.
Daar zitten ze niet, maar ja dat is een wandeling van een km of vijf.
Waar was trouwens dat zwemwater? Herken dat zo even niet.
Mooie foto's trouwens!![]()
henneke schreef: we zijn net in het Belvederebos geweest en hebben besloten dat we liever zwijnen tegen komen , druk met mensen en honden en fietsers en ondanks dat we veel hebben gespeeld met ze waren we met 45 minuten toch echt weer bij de auto , niet echt ons bosje dusJa zandenbos is veel uitgebreider ja.
*Dorothea* schreef: O en er is een heuze sasbezem in het huisje.![]()
-Saskia- schreef:niks te Wooohoooooo het is een snert ding elke keer als je hebt geveegd wordt het toch weer vies wat heb je daar nou aan![]()
Wooohooooooo!
Lizzy schreef: AhhhhhhhhhhhVond ik ook al... Ik heb de stippen vergeleken voordat ik door had dat het niet dezelfde hond was.....
Wat lijken ze zo op elkaar he?