Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lazy Garfield schreef: Het stikt daar van de zwijnen, als je rond het middaguur loopt zie je ze meestal niet.
Alhoewel ik verhalen van hondeneigenaren ken waarbij de honden ineens stuitten op een zwijn die daar lag te rusten.
Van één van hen is de hond van onder tot boven opengehaald, heeft het wel overleefd.
Ben daar een beetje van geschrokken, vandaar dat ik meestal in het belvederebos loop aan de andere kant van de snelweg.
Daar zitten ze niet, maar ja dat is een wandeling van een km of vijf.
Waar was trouwens dat zwemwater? Herken dat zo even niet.
Mooie foto's trouwens!  ;D
we zijn net in het Belvederebos geweest en hebben besloten dat we liever zwijnen tegen komen , druk met mensen en honden en fietsers en ondanks dat we veel hebben gespeeld met ze waren we met 45 minuten toch echt weer bij de auto , niet echt ons bosje dus
henneke schreef: we zijn net in het Belvederebos geweest en hebben besloten dat we liever zwijnen tegen komen , druk met mensen en honden en fietsers en ondanks dat we veel hebben gespeeld met ze waren we met 45 minuten toch echt weer bij de auto , niet echt ons bosje dus
Ja zandenbos is veel uitgebreider ja.
Maar wel een mooi stukje bos toch? Ik ga altijd om een uur of drie 's middags, kom dan wel af en toe een fietser of een paard tegen en een aantal mensen met honden. Die ken ik allemaal en zijn allemaal vertrouwd.
Voor de dagelijks wandeling een prima losloopgebied, vind je niet overal meer toch?
Ik ga ook nog wel eens een rondje belvederebos, zet de auto dan op de parkeerplaats naast het hotel aan de eperweg neer. Dan loop ik het belvederebos uit en kom dan uit rechttegenover de ingang van De Witte Wieven aan de eperweg.
Dan loop ik even de spoorweg over en meteen rechts het zandenbos weer in naar de zandenplas.
Laat het hondje dan zwemmen en loop weer terug naar het belvederebos.
Daar komen op een groot speelveld om vier uur een aantal mensen bij elkaar, soms wel tien honden en dan ravotten ze daar nog een uurtje.
Al met al ben ik dan dagelijks twee uur onderweg.

Maar ik kan me voorstellen dat als je hier op vakantie bent dat je dan wat meer wilt zien als alleen het belvederebos.
Heel veel plezier nog in het mooie Nunspeet!  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door