Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
Nadia schreef: Ik ben er al een tijdje over aan het denken om zo'n waterpik/waterflos te kopen.
O dat vroeg ik vandaag aan mijn mondhygieniste, maar die zei dat dat toch echt flossen en tandenstokers niet vervangt omdat het niet onder je tandvlees komt.
Door henneke
Nadia schreef: :o nu flos/tandenstook ik NOOIT.. Maar onder het tandvlees?? Brrr..
Dus voor mij zou het al een win zijn zeg maar.
zo'n waterding doet echt niks voor je gebit het maakt wel een hoop nat in je badkamer  :-X echt als je iets wil doen tussen je tanden dan moet je een ragertje gebruiken
Door *Dorothea*
siempie73 schreef: Ik zeg altijd tegen mijn patiënten dat een waterpik/ airfloss een aanvulling kan zijn op stoken of ragen, maar nooit in plaats van
mijn mondhygieniste noemde het een leuke gadget voor erbij.
Het lijkt me ook een heel gehannes zo'n waterstraal.
Door Lil
henneke schreef: zo'n waterding doet echt niks voor je gebit het maakt wel een hoop nat in je badkamer  :-X echt als je iets wil doen tussen je tanden dan moet je een ragertje gebruiken
Nou moet je een ragertje gebruiken is iets te hard gesteld. Ik kom met breed flosdraad al niet ertussen. Zelfs mijn smalle flosdraad breekt soms door ruimtegebrek. Ragertjes gaat hem dus niet worden.

Maar kom je met flossen onder je tandvlees?? Nooit iets van gemerkt/geweten.
Door eelke
Lil schreef: Nou moet je een ragertje gebruiken is iets te hard gesteld. Ik kom met breed flosdraad al niet ertussen. Zelfs mijn smalle flosdraad breekt soms door ruimtegebrek. Ragertjes gaat hem dus niet worden.

Maar kom je met flossen onder je tandvlees?? Nooit iets van gemerkt/geweten.
Je moet je raggertje er tussen je tandvlees/tanden halen. Ik flos dus niet tussen het hele spleetje, maar vooral daar tussen de tanden bij het tandvlees. (dus bij je bovengebit alleen bovenaan, en bij je ondergebit alleen onderaan zeg maar). Dat lukt sowieso niet met flosdraad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door