TMG1961 schreef:
De bloedende hand heb ik omdat ie naast me lag op bureau en ik hem voorzichtig achter oor aaide wat ie in eerste instantie heerlijk vond maar van een op andere moment vond ie het genoeg en had ik een flinke tik te pakken.
Krijg soms geen hoogte van hem. Zo aai je hem en spint ie en seconde later zet ie z'n klauwen in je om vervolgens weer kopjes te geven. Verwarrend
Ah ok, dat is een bekend fenomeen bij katten. Hier hetzelfde met Mowgli. Waarschijnlijk worden de geluksgevoelens op eens te veel en weten ze niet meer wat ze er mee aan moeten. En dan kan het gebeuren dat ze ineens bijten, of krabben.
Het is moeilijk, maar je moet proberen Noppie te leren lezen. Als je goed op let, ga je op een gegeven moment tijdens het aaien de tekens lleren kenne. Bijvoorbeeld de orne gaan naar achter. Dat is een teken om op tijd te stoppen.
Wij hebben ook een tijdje nodig gehad om bij Mowgli de tekens te leren lezen. Mowgli rolt zich ineens heerlijk op zijn zij of rug om zijn buik te laten zien. En dat is voor ons een teken om op te houden.
Ik stuur je even een PB Theo.