ChantalKrijn schreef: Cindy, hoe bevalt de Scooba??Nog niet geprobeerd. We zijn net terug van vakantie. De neato heeft vanmiddag wel zijn eerste ronde gedaan![]()

De scooba zal wel binnen een paar dagen getest worden.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
ChantalKrijn schreef: Cindy, hoe bevalt de Scooba??Nog niet geprobeerd. We zijn net terug van vakantie. De neato heeft vanmiddag wel zijn eerste ronde gedaan![]()
Cindy de Wolf schreef: Nog niet geprobeerd. We zijn net terug van vakantie. De neato heeft vanmiddag wel zijn eerste ronde gedaanJa gaaf he, dat had ik in het begin ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOW wat een ontzettend gaaf apparaat! Heb met verbazing zitten kijken, tsja nieuw soort tv zeg maar....kortom voor nu dik tevreden!
De scooba zal wel binnen een paar dagen getest worden.
hamada schreef: Je hebt ze ook als grasmaaierIk heb geen gras (meer)![]()
Lil schreef: Dank voor je heldere verslag van de dweilert!Ligt aan je waxlaag...de scooba 450 komt ergens in mei op de NL markt die maakt schoner en droogt ook echt. Nadeel hij laat het eerst liggen zodat het water in het vuil kan trekken dus tsja of je daar wat mee opschiet
Ik wacht nog even. Vrij nat is vast niet goed voor parket.
Cindy de Wolf schreef: Ligt aan je waxlaag...de scooba 450 komt ergens in mei op de NL markt die maakt schoner en droogt ook echt. Nadeel hij laat het eerst liggen zodat het water in het vuil kan trekken dus tsja of je daar wat mee opschiet :-\ en hij ligt nog eens iets van 200 euro duurder dan de scooba 390.Ik heb dieren, dus geen waxlaag. Is gewoon afgelakt hier, mag dus gewoon dweilen. Maar ik merk dat veel vocht toch in de kiertjes van het mozaiek parket trekt.
De Neato is echt zijn geld dubbel en dwars waard!
evelyn02 schreef: In de Neato zit een filter las ik. Hoe vaak moet je zo'n filter vervangen? En zijn dat dure dingen?Ik heb even gegoogeld Om de 3 mnd vervangen en de goedkoopst leverancier die ik kon vinden rekent 12,95 per stuk, gratis verzenden
Cindy de Wolf schreef: Nu bijna een week verder kan ik alleen maar zeggenHeerlijk he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een geweldig apparaat die Neato!. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Hij rijdt braaf zijn rondjes, soms 2 keer op een dag. HEERLIJK. En in combinatie met de scooba maakt een leuk duo. Maar de Neato krijgt van een goede 9 (jammer dat hij niet echt hoekjes meepakt) en de scooba een dikke 6.5. Ik hoop dat neato robotics met een dweiler gaat komen met tijd.....maar voor nu meer dan dik tevreden over deze combi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nadia schreef: Waren er al filmpjes geplaatst?Ik heb geen filmpjes ervan, maar op Youtube zijn wel heel veel filmpjes te vinden.
Kun je hem ook aanzetten wanneer jij wilt?
Ik denk dat Kain zo'n bewegend voorwerp hartstikke leuk zal vindenhet lijkt me wel wat als ik met de honden uit ga. Is alles gezogen als ik terug kom. Dat lijkt me wel wat
![]()
Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat hij alle haren enzo opzuigt.
Had hij nu ook proeftijd?