Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Sammy1980 schreef: ;D ;D ;D

Geweldige foto!! Volgens mij hebben we dezelfde bank Angelique  :biggrin2:
Jaja, ik zag het ook. Wat zit die lekker hé  :biggrin2: En hij vult zo lekker je huiskamer  :biggrin2:
Door Sammy1980
Angelique schreef: Jaja, ik zag het ook. Wat zit die lekker hé  :biggrin2: En hij vult zo lekker je huiskamer  :biggrin2:
Hij zit onwijs lekker, en eigenlijk zijn de kussens aan vervanging toe, maar ben nog geen bank tegen gekomen die zo fantastisch is  :biggrin2: :P
Door Angelique
Sammy1980 schreef: Hij zit onwijs lekker, en eigenlijk zijn de kussens aan vervanging toe, maar ben nog geen bank tegen gekomen die zo fantastisch is  :biggrin2: :P
Haha, hier zelfde probleem. Ik heb al eens rondgekeken om de kussen te ernieuwen, maar nog geen serieus werk van gemaakt. Maar deze is bijna 12 jaar oud, dus de centen zeker waard geweest.
Door Angelique
koekje schreef: Spannend! Waar naartoe?
Hier is het best gezellig.
Been there  :biggrin2:  maar we blijven in de omgeving, we willen alleen iets in de middel of niks.  :biggrin2:
Door Angelique
Anne in Duitsland schreef: Tonny heeft nog wel wat kittigs in de aanbieding... :whistle:
Ha, ja, die is mooi ja, maar iets te hoog op de kaart. En we willen meer grond an wat we nu hebben.  :)
Door Kim_S
Angelique schreef: Ha, ja, die is mooi ja, maar iets te hoog op de kaart. En we willen meer grond an wat we nu hebben.  :)
Ik heb nog wel grond over, hoe veel kuub wil je hebben?
:P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door