Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: wattes?
Zoek op youtube naar midnr :biggrin2:

Ik durf geen links te posten, dan word ik ongetwijfeld geband. Het erge van alles is: Dit was gewoon op de radio 's nachts.

Wellicht kennen de nachtmensen van 2005-2008 dit nog wel.
Laatst gewijzigd door EliScooby op ma 18 nov 2013, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim_S
Pffffff, dierenarts nummer 3 in 3 weken is net weer weg.

Knollie blijft diarree houden en wordt alleen maar slechter.  :'(
Mest (nou ja, water  :-X) is meegenomen nu, en ik hoor vanavond al de uitslag gelukkig. Verdenking is wormen (ondanks ontwormen...)
Als het dat is, dan geeft het extra goed ontwormen ook weer problemen omdat ze nu zo zwak is... dus kan zijn dat ze daar zo'n klap van gaat krijgen dat het niet meer goed komt...  :-X
Als ze dat wel overleeft dan zal ze op kunnen knappen.

Zit te bibberen op de bank, maak me zo vreselijk veel zorgen om mijn kleine meisje  :'(
Kim_S schreef: Pffffff, dierenarts nummer 3 in 3 weken is net weer weg.

Knollie blijft diarree houden en wordt alleen maar slechter.  :'(
Mest (nou ja, water  :-X) is meegenomen nu, en ik hoor vanavond al de uitslag gelukkig. Verdenking is wormen (ondanks ontwormen...)
Als het dat is, dan geeft het extra goed ontwormen ook weer problemen omdat ze nu zo zwak is... dus kan zijn dat ze daar zo'n klap van gaat krijgen dat het niet meer goed komt...  :-X
Als ze dat wel overleeft dan zal ze op kunnen knappen.

Zit te bibberen op de bank, maak me zo vreselijk veel zorgen om mijn kleine meisje  :'(

Sterkte!  Ook hier draaien de duimen.  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door