Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ramses1
Ja Nadia Patsy is een beetje terughoudend. Nu heb ik er moeite mee om dit te schrijven, want het klinkt gelijk zo negatief terwijl ze een ontzettend leuke hond is. Ze is gewoon geen hondje die op alle mensen of andere honden afloopt, maar ze is echt niet bang hoor. Ze kijkt gewoon eerst eventjes de kat uit de boom.
Mag ik hier toch nog heel even kort op terug komen : Ik vind dat dus helemaal niet negatief klinken?!
Het is juist goed vind ik dat een hond (je) wat terughoudend (ik lees voorzichtig, gereserveerd) is en zich niet direct likkend, krabbend en happend op je stort en op alles en iedereen afstuift.

Dat heeft vind ik niets met bang zijn te maken, maar prettig, goed opgevoed en verstandig.

Enne... goed beschouwd is dat erg onbehoorlijk gedrag in de hondentaal..
Door Erna
Ponneke schreef: heb van jou en Luc  met de woefies ook bende  "mooie" foto's :biggrin2:
We hebben maar bijna 600 foto's geschoten :-[
Oww doe maar Luc en de woefies...ik hou niet zo leuk op foto's! (en daarbij vind ik het afschuwelijk om mezelf op foto te zien).  :P :P :P :P :P :P :P
Door Erna
Lizzy schreef: Mijn God!!!!!!!!! Nog meer geweldige foto's :dribble:

Jeetje, hebben wij jou nou gemist? Dat is ruk :-\

Dank je wel, voor deze prachtige foto's van onze smurfjes :-* :-* :-*
Had ik ff goed geregeld he ...een top fotografen team bij ons!! hihihi

Moeders en Monique, enorm bedankt! Zie jullie straks.
Door Riek
Hé wat leuk allemaal!
Gefeliciteerd met alle goede resultaten.
Je houdt toch wel van ze, maar een goed keurrapport is ook leuk.

Ontzettend leuke foto's allemaal.
Daar geniet ik ook van!
Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Wat een goeie resultaten  :D

En wat hebben jullie een rare kleren aan  :biggrin2: :P
Herkende je ons niet?  ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door