Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
WillyP schreef: Bij de Aldi hebben ze wel puur gedroogde kipfilet, geen toevoegingen, dus ik neem ze daar altijd mee.
Die heb ik ook wel eens meegenomen.
Door *Dorothea*
Ramses1 schreef: Ja!  >:( >:( >:(

De verkoper vertelde me niet dat er nog een deksel bijhoorde en heb 5 euro betaald voor een half zwembad!
Nou ik geloof dat ik mazzel had, ik hoorde nu van een medecursist dat zij in Hoorn 5 euro voor één schelp moesten betalen.
Door Ramses1
*Dorothea* schreef: Nou ik geloof dat ik mazzel had, ik hoorde nu van een medecursist dat zij in Hoorn 5 euro voor één schelp moesten betalen.
Ik dus ook en heb jij mazzel gehad.  :thumbup:
Door inni
Nadia schreef: Ik vind de verf van de action niet fijn.. Wit word op den duur geel.
>:( en omdat op zaterdag de verfgroothandel, waar ik altijd 't zelfde merk van verf koop, dicht is, kocht ik zaterdag een pot beige verf bij action...........'t is bijna geel..........gisteren dus maar een vertrouwde pot gehaald en de ramen en een deur aan de buitenkant van 't hiuis krijgen dit jaar 2x nieuwe kleren.  ;)
Laatst gewijzigd door inni op di 11 jun 2013, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
Oja nog een miskoop.
De vochtige babydoekjes met aloe vera.
De doekjes drogen supersnel en geven pluisjes af(gebruik ze met mozaieken om mijn vingers schoon te houden van lijm!)
Fijn heb ik allemaal pluisjes op mijn mozaiekwerk >:(
Dus op zoek naar betere doekjes
Laatst gewijzigd door judith1967 op di 11 jun 2013, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
Ik heb vandaag de buitenbeits gekocht en die beviel eigenlijk prima, ben benieuwd hoe ik daar over een paar weken over denk  :biggrin2:
Door judith1967
Martine-Tom schreef: Ik heb vandaag de buitenbeits gekocht en die beviel eigenlijk prima, ben benieuwd hoe ik daar over een paar weken over denk  :biggrin2:
Volgens mij heeft Marko die de laatste keer ook meegenomen!
Voorlopig nog geen klachten hierover!!
Door Martine-Tom
judith1967 schreef: Volgens mij heeft Marko die de laatste keer ook meegenomen!
Voorlopig nog geen klachten hierover!!
Dat geeft de burger moed  ;D
Gelukkig maar want na mijn tuinmeubels 2 jaar te hebben verwaarloosd moet er morgen nog een 2e laag overheen...van Action beits  :biggrin2:
Door *Dorothea*
Zo vandaag weer eens naar de Action geweest en een heleboel gekocht.  :biggrin2:
Mijn vloerkleedjes die lagen steeds opgerold in een hoek, omdat Patsy de kleden gebruikt als remschijf. Ik heb bij de Action afplaktape en klittenband met plakrand gekocht. Afplaktape op laminaat geplakt en klittenband erop, de andere zijde aan de onderkant van het vloerkleed. Ziezo alles zit weer strak. De tijd zal het leren of dit een miskoop is, ik vond het wel een briljante vondst van mezelf.
Verder nog een universele schaar gekocht die vandaag moeiteloos een eend kraakte, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie breekt.  ;D
Patsy vond de kauwbotjes, geloof ik een miskoop, want die heeft ze begraven in de tuin.
Door eelke
Mijn miskoop van donderdag; inleg zooltjes waarvan de maat niet klopte (moesten op maat geknipt) waardoor te klein.  >:(
Maar ze waren maar 60 cent.
Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: Zo vandaag weer eens naar de Action geweest en een heleboel gekocht.  :biggrin2:
Mijn vloerkleedjes die lagen steeds opgerold in een hoek, omdat Patsy de kleden gebruikt als remschijf. Ik heb bij de Action afplaktape en klittenband met plakrand gekocht. Afplaktape op laminaat geplakt en klittenband erop, de andere zijde aan de onderkant van het vloerkleed. Ziezo alles zit weer strak. De tijd zal het leren of dit een miskoop is, ik vond het wel een briljante vondst van mezelf.
Verder nog een universele schaar gekocht die vandaag moeiteloos een eend kraakte, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie breekt.  ;D
Patsy vond de kauwbotjes, geloof ik een miskoop, want die heeft ze begraven in de tuin.
Hier doet die schaar al een jaar dienst en knipt nog steeds alles van eendkarkas tot papier  :biggrin2:
Door *Dorothea*
Martine-Tom schreef: Hier doet die schaar al een jaar dienst en knipt nog steeds alles van eendkarkas tot papier  :biggrin2:
Dat ding die op een snoeischaar lijkt? Hij knipt echt als een tiet.  8)
Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: Dat ding die op een snoeischaar lijkt? Hij knipt echt als een tiet.  8)
Yep die  :)
De gewone schaar en de snoeischaar heb ik ook, snoeischaar is nog wel de zwakste van de 3, maar ja koop er daar gewoon 5 van en doe er een jaar mee (Daar knip ik de ruggegraat mee) en de rest gaat of met de gewone schaar of de semi-snoeischaar  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door