WillyP schreef: Bij de Aldi hebben ze wel puur gedroogde kipfilet, geen toevoegingen, dus ik neem ze daar altijd mee.Die heb ik ook wel eens meegenomen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
WillyP schreef: Bij de Aldi hebben ze wel puur gedroogde kipfilet, geen toevoegingen, dus ik neem ze daar altijd mee.Die heb ik ook wel eens meegenomen.
Ramses1 schreef: Ja!Nou ik geloof dat ik mazzel had, ik hoorde nu van een medecursist dat zij in Hoorn 5 euro voor één schelp moesten betalen.![]()
![]()
De verkoper vertelde me niet dat er nog een deksel bijhoorde en heb 5 euro betaald voor een half zwembad!
*Dorothea* schreef: Nou ik geloof dat ik mazzel had, ik hoorde nu van een medecursist dat zij in Hoorn 5 euro voor één schelp moesten betalen.Ik dus ook en heb jij mazzel gehad.
Nadia schreef: Ik vind de verf van de action niet fijn.. Wit word op den duur geel.
Nadia schreef: Ik vind de verf van de action niet fijn.. Wit word op den duur geel.Klopt,hebben wij dus ook!!!
Martine-Tom schreef: Ik heb vandaag de buitenbeits gekocht en die beviel eigenlijk prima, ben benieuwd hoe ik daar over een paar weken over denkVolgens mij heeft Marko die de laatste keer ook meegenomen!![]()
judith1967 schreef: Volgens mij heeft Marko die de laatste keer ook meegenomen!Dat geeft de burger moed
Voorlopig nog geen klachten hierover!!
*Dorothea* schreef: Zo vandaag weer eens naar de Action geweest en een heleboel gekocht.Hier doet die schaar al een jaar dienst en knipt nog steeds alles van eendkarkas tot papier
Mijn vloerkleedjes die lagen steeds opgerold in een hoek, omdat Patsy de kleden gebruikt als remschijf. Ik heb bij de Action afplaktape en klittenband met plakrand gekocht. Afplaktape op laminaat geplakt en klittenband erop, de andere zijde aan de onderkant van het vloerkleed. Ziezo alles zit weer strak. De tijd zal het leren of dit een miskoop is, ik vond het wel een briljante vondst van mezelf.
Verder nog een universele schaar gekocht die vandaag moeiteloos een eend kraakte, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie breekt.
Patsy vond de kauwbotjes, geloof ik een miskoop, want die heeft ze begraven in de tuin.
Martine-Tom schreef: Hier doet die schaar al een jaar dienst en knipt nog steeds alles van eendkarkas tot papierDat ding die op een snoeischaar lijkt? Hij knipt echt als een tiet. 8)![]()
*Dorothea* schreef: Dat ding die op een snoeischaar lijkt? Hij knipt echt als een tiet. 8)Yep die