Heee das niks zeg! Wat is nu het plan? Hopelijk knapt ie snel op.
Geen idee wat je zou kunnen doen, een topic in medisch aanmaken? Misschien komt er dan iemand met een idee.
Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑vr 21 feb 2020, 19:30 Tjerk heeft hoofdpijn... Vandaag dus met spoed naar de neuroloog, gesprek gehad. Gelijk röntgenfoto van de drain. Over twee weken CT scan van de hersenen om te kijken of er wat zichtbaar is.Potverdrie....ik duim keihard voor jullie!
Zo op het eerste gezicht (ogen, röntgen) gelukkig niets zichtbaar aan de hand...
Kan wel wat duimpjes gebruiken...![]()
Charlie Angel schreef:Charlie was al een paar dagen niet helemaal in zijn hum, maar ik kon er de vinger niet opleggen.Beterschap voor Charlie!
Gisterochtend spuugde hij eenmaal en gisteravond laat nog twee keer, zijn ontlasting was wel gewoon goed.
Vannacht om 4 uur weer overgeven in 3 maal en rond half 7 weer tweemaal. Dus gelijk dierenarts gebeld en daarheen gegaan. Bloed afgenomen, 39.9 temperatuur en hij kreeg via infuus vocht. De nierwaarden zijn prima maar de ontstekingswaarde en leverwaarde waren iets verhoogd.
Hij heeft een injectie tegen misselijkheid gehad en tegen de koorts, verder voor een aantal dagen pillen tegen die misselijkheid.
Voor nu gaat ze er vanuit dat er een ontsteking zit in de maag cq darmen.
Ik hoop ook echt dat dit het is.
Nu heeft hij dit als jonge hond regelmatig gehad, maar het ging juist heel goed, tot driekwart jaar geleden toen had hij ditzelfde.
Hoe kan je dit toch voorkomen.
Charlie Angel schreef: ↑za 22 feb 2020, 11:32 Okugest had ik hem gisteren gegeven maar dat kwam er ook weer uit.Ruk Angel, klinkt best heftig. Duimen draaien voor jullie ventje
Plan is dat als hij toch weer over gaat geven ik terug moet naar de da.
Maar hopelijk knapt hij gewoon op.
Verder ienimienie hapjes geven.
Normaal krijgt hij zijn eten ook in delen, had daar juist een goed ritme in waardoor dit zo lang weg is gebleven.
kiara schreef:Ach gos wat zielig, als hij maar niet uitdroogt .Daarom heeft hij vocht via infuus gehad.
Zit er niet iets in ze maag/ darm? Zijn er foto’s gemaakt?
Beterschap hoor
Charlie Angel schreef: ↑za 22 feb 2020, 12:33 Daarom heeft hij vocht via infuus gehad.O dan is dat het niet nee
Charlie is een erg slechte eter en pakt nooit wat van straat oid op een enkel papier zakdoekje na, obstructie is dan niet waarschijnlijk.
Voor nu niet meer overgegeven en twee muizehapjes energique een uur geleden gegeven.
Bedankt allemaal.![]()
kiara schreef: O dan is dat het niet neeYup!
Herken het slechte eter, poedel toch?
Siberienne schreef: ↑za 22 feb 2020, 22:16 Beterschap voor Charlie!Ja dat is een vreselijke ziekte, ik doe vrijwilligers werk bij oudere mensen oa maaltijden brengen en zie een hoop leed
Wij waren op bezoek bij schoonma. Het ging haar iets beter dan vorige keer maar wat is Alzheimer toch een k*t ziekte. ze vindt het leuk dat we komen - vooral de hondjes maar ze weet toch niet meer hoe ik heet en wie ik precies ook alweer ben.