Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Gras sproeien doe ik ook zeker nog niet. Gras kan enorm veel hebben qua droogte. Is in mijn hoofd dan ook zeker nog niet opgekomen. Alleen mijn planten in pot krijgen water met de droogte/hitte.
Vandaag voorlopig laatste warme dag, komende week weer onder de 20 graden.
Door kiara
dinky89 schreef: zo 30 jun 2024, 15:48 Gras sproeien doe ik ook zeker nog niet. Gras kan enorm veel hebben qua droogte. Is in mijn hoofd dan ook zeker nog niet opgekomen. Alleen mijn planten in pot krijgen water met de droogte/hitte.
Vandaag voorlopig laatste warme dag, komende week weer onder de 20 graden.
Dat klopt maar dit is nieuw gras dus heeft nog niet echt goed geworteld.
Maar we krijgen weer regen aankomende dagen ::)
Door Kaio
Oja dat is anders. Hier hebben we wel de komende 2 dagen regen, zou het wel naar je toe willen sturen maar het luistert niet zo goed geloof ik. :P
Door frodo quin
Hier is het net met bakken uit de lucht gekomen en gisteren ook al regen. Mijn look lag en hing nog buiten te drogen.... ::)
Door kiara
Nou ik ga toch liever sproeien als straks weer dagen regen ::)
Zag op buienradar hele week regen
Ook niks
Door Kaio
ik heb het koud, heb zojuist weer een trui aangedaan >:(

hitte hoeft ook niet maar dit is toch ook weer echt overdreven he ::)
Gelukkig krijgen we volgende week volgens de voorspellingen er nog een hoop regen bij :P
Door kiara
Kaio schreef: vr 05 jul 2024, 11:32 ik heb het koud, heb zojuist weer een trui aangedaan >:(

Gelukkig krijgen we volgende week volgens de voorspellingen er nog een hoop regen bij :P
Ik heb ook vest aan gedaan
Bezopen hè zo loop je in korte broek en zo weer een vest.
Door Charlie Angel
Dat weer kan je werkelijk helemaal niets mee, met de voorspellingen nog veel minder.

Verstuurd vanaf mijn SM-X216B met Tapatalk

Door kiara
Charlie Angel schreef: vr 05 jul 2024, 14:24 Dat weer kan je werkelijk helemaal niets mee, met de voorspellingen nog veel minder. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-X216B met Tapatalk
Geloof dat ik maar ga solliciteren als weer vrouw , hier en daar een bui. Af en toe zon en wolken klaar ;D
Door Siberienne
Kaio schreef: vr 05 jul 2024, 11:32 ik heb het koud, heb zojuist weer een trui aangedaan >:(

Hier ook ineens een dip: het heeft gesneeuwd in de bergen. En dat is niet gewoon voor de tijd van het jaar. En 13C hier was ook wat frisjes ….
Door frodo quin
Hier is het niet koud. Ook niet warm, maar best wel goed om te wandelen en buiten bezig te zijn. Regen valt hier al een tijd wel dagelijks, wat dan weer roet in het eten gooit.

Het mag wel eens gaan ophouden met al dat water. Beetje prima, maar dit niet zo tof.
Door kiara
Charlie Angel schreef: za 06 jul 2024, 13:03 De zomer hebben we gehad, we gaan nu richting de herfst. Afbeelding
Dat zei ik net tegen mijn moeder

Nog keer met de caravan weg wordt het denk ik ook niet meer :(
Door MillyMol
In Hongarije komende tien dagen tegenovergesteld weer: hittegolf met temperaturen die wel eens de 40 graden zouden kunnen aanraken en dan ‘s nachts lekker “koel:” 24 graden.

De kippen houden zich goed gelukkig, maar dit is toch bijna niet te doen voor ze.
De kuikens houd ik dan maar binnen.
Door Kaela
kiara schreef: za 06 jul 2024, 13:52 Dat zei ik net tegen mijn moeder

Nog keer met de caravan weg wordt het denk ik ook niet meer :(
Het is pas begin juli. Kan nog zat goed weer komen. De voorspellingen voor de komende twee weken zien er heel hoopvol uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door