Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Siberienne schreef: ma 24 mar 2025, 07:00 Knappe Ties!

Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd, bezoek, zelfgebakken taart die werd gewaardeerd, leuke cadeautjes en de hele middag buiten zitten in de zon op het balkon. Zo gezellig. :) Doet een mens goed :)
Wat heerlijk!
Van harte! :-*
Door - pien -
Wat heerlijk aan het strand, Bas en Bobby hebben vast genoten!

Team Ties, knap gedaan!

Nog van harte gefeliciteerd Siberienne, dat klinkt als een heerlijke dag :)
Door Charlie Angel
Siberienne schreef:Knappe Ties!

Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd, bezoek, zelfgebakken taart die werd gewaardeerd, leuke cadeautjes en de hele middag buiten zitten in de zon op het balkon. Zo gezellig. :) Doet een mens goed :)
Nog van harte gefeliciteerd! Dat klinkt als de beste verjaardag!
pike schreef:En Ties heeft het weer gedaan: Vanochtend geslaagd voor zijn C-diploma, met 102 van de 120 te behalen punten wederom beste van de groep :D De examinator was blij verrast; die had verwacht dat Ties, gezien zijn ras, vooral met de neus over de grond zou open en aan de haal zou gaan zodra de lijn eraf ging ;D Niets van dat alles :cool:
Geweldig knap zeg! Gefeliciteerd!
Mandarijn schreef:Vanmorgen met de hondjes naar de zee. Ben een paar dagen in Zoutelande en het weer zit ook nog mee
20250320_101716.jpg
20250320_095346.jpg
20250320_094720.jpg
Voor Bobbie was het wat te ver naar het strand en mocht ie in de koets.
Dat klinkt als optimaal genieten! En kijk hem prinsheerlijk zitten in de Kar.AfbeeldingAfbeelding
Door pike
Siberienne schreef: ma 24 mar 2025, 07:00 Knappe Ties!

Dat klinkt als een heerlijke dag Sib. Alsnog van harte gefeliciteerd :flowers:
Door hannabelgje
We zijn met de verbouwing van de keuken begonnen. Altijd even afwachten hoe Bob gaat reageren op vreemde mensen en veel herrie. En wat is hij weer braaf. Lief tegen de vreemde mannen en rustig onder de herrie. Wel zoekt hij steun en blijft hij liefst dicht bij mij. Maar dat mag uiteraard ook gewoon. Hij is echt bouw proof.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
Er gaat momenteel een waanzinnig mooi noorderlicht door het hemelgewelf hier. Het woesjwoesjt boven mijn hoofd, echt prachtig! Noorderlicht hebben we hier regelmatig, maar ik heb nog nooit zo'n groot en actief noorderlicht gezien; het lijkt wel of ik onder een brug sta die steeds weer in rook opgaat en dan weer opnieuw verschijnt. Heel indrukwekkend!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door