Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie's Angel schreef: Dat ziet er goed uit!Een gelig geheel dus
Na een iets te drukke dag is het een patatje geworden met pusflap.
Angelique schreef: Een gelig geheel dusEn ik wilde het nog zo netjes aan de fantasie overlaten.![]()
Angelique schreef: Zulke appels kwamen hier ook naar benedenYep ik maak "altijd" Indische stamppot. Maar dat is aardappels, wortels, prei, uien, nasikruiden. Sambal doe ik er niet bij, maar dat kan je uiteraard toevoegen. Smaakt geweldig. Gewone peen/ui blieven we hier niet.Moest ik wel even goed opletten waar ik gooide als ik ze het kippenhok inmikte
Hier vanavond peenuienstamp.
Kent iemand hier dat met die nasikruiden en sambal? Het lijkt me wel grappig ene keer te proberen, maar wil ook mijn stamppot niet vernaggelen natuurlijk.
Angelique schreef: Hier vanavond peenuienstamp.Dat hebben we een keer bij zwager en schoonzus gegeten, met een 'pittige' rookworst erbij.
Kent iemand hier dat met die nasikruiden en sambal? Het lijkt me wel grappig ene keer te proberen, maar wil ook mijn stamppot niet vernaggelen natuurlijk.
koekje schreef: Dat hebben we een keer bij zwager en schoonzus gegeten, met een 'pittige' rookworst erbij.Rookworst eet ik sowieso niet. Maar deze stamppot ook niet meer
Het bleef peestamp hoor. Ik hou best van peejen en juinen, maar niet samengekookt tot brei.
Angelique schreef: Rookworst eet ik sowieso niet. Maar deze stamppot ook niet meerGeen succes dus begrijp ikZelfs Kat liet het zo weer van haar tong afvallen. Behhh.