Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Veldertjes met uitgebakken spekjes en ui en zelfgekookte appelcompote. Met schillen was ik snel klaar..., de appels wogen 500 gram per stuk! :o En de rest heeft de heer des huizes verzorgd. :biggrin2:
Door Angelique
Zulke appels kwamen hier ook naar beneden  :biggrin2: Moest ik wel even goed opletten waar ik gooide als ik ze het kippenhok inmikte  :biggrin2:

Hier vanavond peenuienstamp.

Kent iemand hier dat met die nasikruiden en sambal? Het lijkt me wel grappig ene keer te proberen, maar wil ook mijn stamppot niet vernaggelen natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Angelique op vr 06 nov 2015, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pauline
Angelique schreef: Zulke appels kwamen hier ook naar beneden  :biggrin2: Moest ik wel even goed opletten waar ik gooide als ik ze het kippenhok inmikte  :biggrin2:

Hier vanavond peenuienstamp.

Kent iemand hier dat met die nasikruiden en sambal? Het lijkt me wel grappig ene keer te proberen, maar wil ook mijn stamppot niet vernaggelen natuurlijk.
Yep ik maak "altijd" Indische stamppot. Maar dat is aardappels, wortels, prei, uien, nasikruiden. Sambal doe ik er niet bij, maar dat kan je uiteraard toevoegen. Smaakt geweldig. Gewone peen/ui blieven we hier niet.  :biggrin2:

En die appels..., da's gewoon gevaarlijk als die vallen! :o
Door koekje
Angelique schreef: Hier vanavond peenuienstamp.

Dat hebben we een keer bij zwager en schoonzus gegeten, met een 'pittige' rookworst erbij.
Het bleef peestamp hoor. Ik hou best van peejen en juinen, maar niet samengekookt tot brei.
Door - pien -
Na een kwalitatief uitermate teleurstellende afloop van de tweede helft van de dag besloten we dat we friet zouden eten vanavond.
Met kroket met zeer onherkenbaar dood beest en vegetarisch Vietnamees loempiaatje.
Door Angelique
koekje schreef: Dat hebben we een keer bij zwager en schoonzus gegeten, met een 'pittige' rookworst erbij.
Het bleef peestamp hoor. Ik hou best van peejen en juinen, maar niet samengekookt tot brei.
Rookworst eet ik sowieso niet. Maar deze stamppot ook niet meer  :yucky: Zelfs Kat liet het zo weer van haar tong afvallen. Behhh.
Door Charlie Angel
Angelique schreef: Rookworst eet ik sowieso niet. Maar deze stamppot ook niet meer  :yucky: Zelfs Kat liet het zo weer van haar tong afvallen. Behhh.
Geen succes dus begrijp ik ::)

Hier het laatste restje zelfgemaakte tomatensaus met pasta.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door