Gefeliciteerd Sam, klinkt als een super leuke job.
Niks mis met gebaren taal, zeker als je hond later doof wordt. Dus super handig
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef: ↑zo 01 dec 2024, 21:59 Enne ik begrijp nooit zo goed waarom belonen, met lekkers, vaak afgebouwd moet worden. Pippa is nu 6 en ik loop altijd met beloning op zak. Misschien ligt het ook aan het type hond maar Pippa wil best wat voor mij doen maar dan moet daar wel wat tegenover staan, en een "braaffff" telt nietIk heb precies hetzelfde met Atz en Bruun. Ik zeg altijd maar zo, als ik geen salaris krijg ga ik ook niet meer werken![]()
![]()
zurca schreef: ↑zo 01 dec 2024, 21:59 Enne ik begrijp nooit zo goed waarom belonen, met lekkers, vaak afgebouwd moet worden. Pippa is nu 6 en ik loop altijd met beloning op zak. Misschien ligt het ook aan het type hond maar Pippa wil best wat voor mij doen maar dan moet daar wel wat tegenover staan, en een "braaffff" telt nietHier werkt dat dus net zo. Voor wat hoort wat!![]()
![]()
zurca schreef: ↑zo 01 dec 2024, 21:59 Wat goed van Ties en jou...leuk om zijn plezier te zien.En een “goed zo!!!” evenmin
Enne ik begrijp nooit zo goed waarom belonen, met lekkers, vaak afgebouwd moet worden. Pippa is nu 6 en ik loop altijd met beloning op zak. Misschien ligt het ook aan het type hond maar Pippa wil best wat voor mij doen maar dan moet daar wel wat tegenover staan, en een "braaffff" telt niet![]()
![]()
pike schreef: ↑ma 02 dec 2024, 06:43 En een “goed zo!!!” evenminOscar gaf ook snel een middelvinger hoor, als er geen snoep was. Af en toe mocht een goed zo, een aai of even spelen best. Maar meestal eten, anders bekeek je het maar.ik denk dat dat vooral voor rassen die van oorsprong gefokt zijn om zelfstandig hun werk te doen belangrijk is. Ze zijn snel geneigd hun eigen ding te doen. Ik ging met mijn drie Fauven vroeger ook nooit de deur uit zonder eerst een graai in de snoeppot te doen.
Charlie Angel schreef:Dat klinkt geweldig Karin! Daar kan je nog heerlijk van nagenieten!Dat doen we ook wel, maar de kleine meid heeft een pittige buikgriep te pakken. Dikke mazzel dat het losbarstte nadat opa en oma vertrokken waren. Maar gut wat is ze zielig. En nu maar duimen dat het ons bespaard blijft.