Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3471837
Charlie Angel schreef: vr 24 mei 2024, 14:19 3 weken. Tussendoor naar huis voor voer honden, want klein vriezer vak en Bobbie krijgt specifiek voer.
Echt ik zou langer willen want voel mij echt prettig hier, maar portemonnee heeft een andere mening. Afbeelding
En natuurlijk voel ik mij in mijn huis ook goed, maar daar moet je teveel, teveel afspraken. Teveel neven geluiden die moeten kunnen, maar die ik niet kan handelen omdat het er teveel zijn. Ik heb gewoon een te harde opdonder gekregen.
Drie weken lijkt lang maar is niets als het zo ernstig is he. Kan er van meespreken.
En ja die normale dagdagelijkse dingen kunnen heel zwaar zijn. Hoop dat die enkele weken toch een positief verschil hebben gemaakt.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471855
Zo de ju
Had bedacht gisteren avond vroeg om even naar Duitsland te rijden (40 min )
Maar niet op de buienradar gekeken ::)
Nou dat heb ik geweten.
Regen buien waar je U tegen zegt, ruitenwissers op hoogste snelheid. En dat nog tot daar aan toe maar ook bliksem en onweer.
Dit doe ik dus niet meer zonder te kijken :(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3471859
Hier kom je zonder laarzen weer nergens meer. Op sommige plekken begon het water al wat te zakken maar dat is nu weer helemaal aangevuld. :-\
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471860
doranto schreef: za 25 mei 2024, 11:58 Hier kom je zonder laarzen weer nergens meer. Op sommige plekken begon het water al wat te zakken maar dat is nu weer helemaal aangevuld. :-\
Toch niet normaal meer hè
De boeren kunnen niks zaaien alles verzuipt >:(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471862
Hier in het noordoosten van Nederland is zo ongeveer alle regen aan ons voorbij gegaan. Vannacht/vanmorgen is er iets meer regen gevallen maar gisteren was het vrijwel droog. Op buienradar was dat ook goed te zien, alle buien trokken zuidelijk van ons voorbij.
Door Anne in Zweden
#3471863
Wij hebben juist een gortdroge meimaand hier in noordelijk Zweden. Tot gisteren (24 mei) waren er 2 mm gevallen, gelukkig kwamen daar gisteren nog 8 mm bij. We zaten al met lege regentonnen... Vandaag is het weer droog en rond de 25 graden, zoals bijna de hele maand. De zomer is vroeg dit jaar, zeg maar. Nou was mei vorig jaar ook prachtig, en de rest van de zomer niet, dus we wachten nog even af...
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471868
dinky89 schreef: za 25 mei 2024, 12:43 Hier in het noordoosten van Nederland is zo ongeveer alle regen aan ons voorbij gegaan. Vannacht/vanmorgen is er iets meer regen gevallen maar gisteren was het vrijwel droog. Op buienradar was dat ook goed te zien, alle buien trokken zuidelijk van ons voorbij.
Ja ik mag ook niet klagen eigenlijk als je bv Limburg ziet :(
Door hannabelgje
#3471870
Hier in Eindhoven weten we ook al heel lang niet meer hoe dagen zonder regen eruit zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Siberienne
#3471873
Anne in Zweden schreef: za 25 mei 2024, 13:01 Wij hebben juist een gortdroge meimaand hier in noordelijk Zweden. Tot gisteren (24 mei) waren er 2 mm gevallen, gelukkig kwamen daar gisteren nog 8 mm bij. We zaten al met lege regentonnen... Vandaag is het weer droog en rond de 25 graden, zoals bijna de hele maand. De zomer is vroeg dit jaar, zeg maar. Nou was mei vorig jaar ook prachtig, en de rest van de zomer niet, dus we wachten nog even af...
Hier ook, blij met een buitje vanmorgen en al verschillende bosbranden in de buurt. En echt zomers ja, maar je hoort mij niet klagen ;) :)
Door Cathelijn
#3471874
Het is hier weer waden door het bos tussen de buien door.
Een dag/wandeling met regen voelt inmiddels normaler dan een met alleen zon :P
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3471875
Het is hier al weer een paar dagen "vochtig" (understatement of the year).

Maar nog steeds droge voeten in huis en dat is me heel veel waard. In het vorige huis was dit weer een reden om 's nachts wakker te zijn om eventueel de achterdeur te barricaderen...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471877
We hebben zelfs al waterdieren in de tuin.... ::)





20240524_133442.jpg
20240524_133442.jpg (5.82 MiB) 617 keer bekeken
Door frodo quin
#3471878
Ronald schreef: za 25 mei 2024, 16:55 Het is hier al weer een paar dagen "vochtig" (understatement of the year).

Maar nog steeds droge voeten in huis en dat is me heel veel waard. In het vorige huis was dit weer een reden om 's nachts wakker te zijn om eventueel de achterdeur te barricaderen...
Dat is wel heftig!
Door frodo quin
#3471879
Kaio schreef: za 25 mei 2024, 18:04 We hebben zelfs al waterdieren in de tuin.... ::)






20240524_133442.jpg
;D
Krijg je als je waterhonden hebt. Die nemen vrienden mee naar huis ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471880
Vanochtend spoelde mij douche niet goed door
Denk door de vele regen van gisteren :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door