Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
sam28 schreef: wo 27 nov 2024, 14:43 Ik heb een nieuwe baan !! :D

Bij het ziekenhuis waar ik nu gedetacheerd zit ga ik in vaste dienst en word dan praktijkopleider/ leerwerk coach. En ga dan over de opleiding van alle studenten van de OK en een afdeling die bij de OK hoort en ook van nieuwe medewerkers.

Gefeliciteerd Sam!

Ik heb laatst zelf een klein bezoekje aan de OK gebracht en ons kleine meisje ook voor buisjes. Jouw werk met de mensen om je heen is zó belangrijk. Ik zeg, zet hem op topper!
Door Siberienne

Bij het ziekenhuis waar ik nu gedetacheerd zit ga ik in vaste dienst en word dan praktijkopleider/ leerwerk coach. En ga dan over de opleiding van alle studenten van de OK en een afdeling die bij de OK hoort en ook van nieuwe medewerkers.
Gaaf hoor, ik kan me de tijd nog herinneren dat je twijfelde of je dit werk wel kon en de opleiding wel aan kon. En nu ga je zelf gewoon opleiden. You go girl!!!
Door sam28
Dankjewel allemaal!!

Super lief jullie woorden. En inderdaad heb ik echt wel een tijd gedacht dat in het allemaal niet kon (en vind dit stiekem ook heel spannend).

Ik ga 1 dag nog anesthesie geven en dan zal ik af en toe ook een onregelmatig dagje hebben. Maar prima. En een sporadisch weekend zal er ook bij horen.
Door Tanna
MillyMol schreef: di 26 nov 2024, 19:14 Ik kreeg gisterochtend een Appje met een schermafbeelding van mijn dochter met daarop de titel van haar proefschrift en nu loop ik al twee dagen te gloeien van trots. :D

De volgende stap is het indienen bij de promotiecommissie en wachten op een datum om het te verdedigen.
Dat lijkt me machtig interessant om te lezen! Toen ik nog werkte las ik zulke dingen ook vaak voor, dat was soms haast geen werk te noemen omdat ik ervan genoot.

Gloei maar lekker!
Door Tanna

Wat geweldig! Van harte gefeliciteerd!
Door pike
Ties is vanochtend geslaagd voor zijn examen B-cursus gehoorzaamheid :D Met 100 van de 110 te behalen punten was hij de beste van zijn groepje van vijf. Niet alles liep gesmeerd maar niet alles werd even zwaar aangerekend en de aftrekpunten waren heel beperkt. De nekkenbreker voor de meeste honden is het vooruit sturen naar het vak. Ties blijft het een leuke oefening vinden en deze keer ging hij niet voor zijn beurt weg. Kreeg puntenaftrek voor de wijze van voorroepen, te veel gebarentaal hihi. Ik ben heel blij met de filmpjes. Je ziet niet alleen wat de hond verkeerd doet maar je ziet ook je eigen fouten. Heel leerzaam!

Bij de af kreeg hij een luchtje in zijn neus, en dat móest natuurlijk bestudeerd worden.

Valse start bij de voorlangs achterlangs. Maar mocht opnieuw starten.

Er valt nog een hoop bij te schaven, maar ik ben super trots op de kleine man :)
Door pike
Charlie Angel schreef: zo 01 dec 2024, 14:00 Wat ontzettend knap zeg, gefeliciteerd!
Ik vind niets mis met de gebarentaal. Juist lekker duidelijk toch? Afbeelding
Dank je wel! Ja voor Ties is gebarentaal wel belangrijk. Hij reageert er heel sterk op. Liever wat aftrek dan dat hij niet komt. Voor mij telt dat hij komt. Ook al zit hij zo scheef als een deur als hij voor komt. Hij komt in elk geval als een speer :D En hij komt ook met plezier. Dat vind ik ook belangrijk, dat hij het leuk blijft vinden. Zelfde is met belonen. Dat mag ook niet meer. Maar ook daar trek ik me niet veel van aan, ik doe dat tussendoor nog steeds. Ik ken de Fauve langer dan vandaag. Als hij een keer niets krijgt gaat hij de tweede keer twijfelen. Zou ik wel of zou ik niet wat krijgen? En dan peert hij hem ;D
Als ik in een later stadium Obedience met hem ga doen (weet ik nog niet hoor of ik dat ga doen), dan zullen wel overal de puntjes op de i moeten. Maar eerst gaan we maar eens verder met de C-cursus. In die basiscursussen ligt de lat niet zo hoog heb ik gemerkt. Het is ook gewoon leuk om met hem bezig te zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door