Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
zurca schreef:Ja die was ook ook tegen gekomen. Maar er zijn niet veel "smaakjes" :P

Enja 230 euro is duur maar een paar waterdichte meindls of hanwags zijn ook niet goedkoop ;)
Nee die zijn zeker ook niet goedkoop. Maar ik vind ze hun geld echt niet waard. Ongeacht welk van die dure merken, als je ze dagelijks gebruikt zijn ze in minder dan een jaar compleet op. Ik weet niet hoe het met de trackers van Vivo is, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je daar langer op kan lopen voor de gaten er vanonderen in vallen :-\
Door Anne in Zweden
Kaio schreef:Oo ik moet gewoon waterproof hebben, ben een slechte schoenenpoetsert, een heel slechte
Ik ben gegarandeerd nog slechter. :-X :biggrin2: Maar bij schoenen van 230 € ga zelfs ik met smeerseltjes aan de slag. Het is wel de bedoeling dat ze langer dan een jaar meegaan. :D
Door Siberienne
pike schreef:Nee die zijn zeker ook niet goedkoop. Maar ik vind ze hun geld echt niet waard. Ongeacht welk van die dure merken, als je ze dagelijks gebruikt zijn ze in minder dan een jaar compleet op. Ik weet niet hoe het met de trackers van Vivo is, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je daar langer op kan lopen voor de gaten er vanonderen in vallen :-\

ik weet het ook niet, maar mijn Merrel "tussenin" schoenen gaan een jaar mee, met de "barefoot" laarzen heb ik twee jaar gedaan. Ik zou wel willen weten of ze te verzolen zijn.
Door fransbulletje
Gewone goede schoenen zijn ook prijzig.
Nu heb ik nooit iedere dag dezelfde schoenen aan, dat scheelt ook al moet je er dan weer meer kopen ::)
Door pike
Anne in Zweden schreef:Ik ben gegarandeerd nog slechter. :-X :biggrin2: Maar bij schoenen van 230 € ga zelfs ik met smeerseltjes aan de slag. Het is wel de bedoeling dat ze langer dan een jaar meegaan. :D
Ik ben ook geen poetser. Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Het bovenwerk bleef altijd goed en de schoenen altijd waterdicht, hoe vies en afgetrapt ze ook waren. Alleen die zolen :-X :crying:
Door dinky89
Afgelopen zondag erg moeten lachen. Mijn ouders waren op bezoek en mijn moeder had ook al eens gekeken naar barefoot schoenen (maar liep er ook tegenaan dat je daarvoor nogal ver moet reizen, 1,5 uur enkele reis). Had mijn moeder dus vertelt dat ik de leguano's had gepast in Groningen en had besteld. Zondag vroeg ze dus of die schoenen al waren aangekomen want zij wilde ze ook wel passen.
Ik pak dus de schoenen en laat ze aan mijn moeder zien. Reactie van mijn vader: 'Goh, die zien er eigenlijk heel normaal uit' :biggrin2:
Mijn mams zal nu dus ook kijken of ze ze gaat bestellen want ze zaten wel erg lekker :cool:
Door pike
;D ;D Geweldig toch, maar dat zie ik mijn mams nog niet doen met haar 92 jaar oude voeten :biggrin2:

Ik ga nu toch maar de vapor glove bestellen. Voor de mooie droge dagen. Eerst maar eens kijken of dat bevalt en dan zien we wel verder.
Ik heb hier wel begrepen dat je van vapor glove een maat groter moet bestellen. Dus ik heb normaal 39 (24,3 cm), dan moet ik nu 40 bestellen. Dat heb ik goed? En ze zijn ook echt niet smal in die maat?
Anders moeten ze weer retour.
Door Kaio
pike schreef:;D ;D Geweldig toch, maar dat zie ik mijn mams nog niet doen met haar 92 jaar oude voeten :biggrin2:

Ik ga nu toch maar de vapor glove bestellen. Voor de mooie droge dagen. Eerst maar eens kijken of dat bevalt en dan zien we wel verder.
Ik heb hier wel begrepen dat je van vapor glove een maat groter moet bestellen. Dus ik heb normaal 39 (24,3 cm), dan moet ik nu 40 bestellen. Dat heb ik goed? En ze zijn ook echt niet smal in die maat?
Hier kun je op maatoverzicht klikken

En bij deze kun je als je op de fit finder klikt een schoen invullen die je nu hebt en welke maat en dan gaat ie vergelijken
https://www.bergzeit.de/merrell-damen-v ... rt-uk-3-5/

Bij je gemeten maat van je voet moet je voor dichte schoenen minimaal 0,5 cm bijtellen
Door fransbulletje
pike schreef:;D ;D Geweldig toch, maar dat zie ik mijn mams nog niet doen met haar 92 jaar oude voeten :biggrin2:

Ik heb normaal maat 40 en van de Merrells vapor glove maat 41. Maatschema schijnt niet helemaal te kloppen, heb maat van mijn binnenzool gemaild en 41 was hun advies en zit perfect.
Door Kaio
fransbulletje schreef:Ik heb normaal maat 40 en van de Merrells vapor glove maat 41. Maatschema schijnt niet helemaal te kloppen, heb maat van mijn binnenzool gemaild en 41 was hun advies en zit perfect.
Ja als je ze bij een ( online) winkel koopt zou ik er zeker ook een mailtje aan wagen !
Had van zero shows in Engeland ook zo snel antwoord gehad , nu nog de sandalen ;D
Door hannabelgje
Kaio schreef:
Ja als je ze bij een ( online) winkel koopt zou ik er zeker ook een mailtje aan wagen !
Had van zero shows in Engeland ook zo snel antwoord gehad , nu nog de sandalen ;D
Waren ze inmiddels binnen bij de webshop?
Wij gaan een zoolplaat bestellen en zelf sandalen maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door