Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Ik denk dat het over 1,5 uur klaar is. Als je nu in de auto stapt, ben je net op tijd.Een Magimix 4200XL in mijn bedrijfskleur 8) Ik mag nog 2 schijven erbij bestellen...welke zal ik nemen?
Wat voor 1 is het geworden?
pienke schreef: Een Magimix 4200XL in mijn bedrijfskleur 8) Ik mag nog 2 schijven erbij bestellen...welke zal ik nemen?Dat laatste is ook best knap...
Plakjes 6mm/rasp 6 mm/julienne/Parmezaan/smalle tagliatelle/brede tagliatelle/gegolfdplakje....
Gegolfde plakjes heb ik een stomme associatie mee, julienne zie ik mezelf niet zo gauw gebruiken, Parmezaan (hard !!!) raspt Flip meestal met z'n grote kluiven en gebruiken we niet zo vaak...kortom, ik weet het niet ???
De champignons, ui en knoflook heb ik ermee gesneden net![]()
![]()
en slagroom omgetoverd in boter
, met vanillesuiker
![]()
Mowgli schreef: Mijn Schatzi had het gisteren met mij op een akkoordje gegooid: Gisteren brood gegeten, dus vandaag eten we gekookte aardappels met sperziebonen en "iets" erbij, wat is nog onduidelijk. Of vis of een vegading uit de koeling van de supermarkt.Spontaan tijdens de boodschappen besloten een Döner te eten aan de Prager Platz.
pienke schreef: Een Magimix 4200XL in mijn bedrijfskleur 8) Ik mag nog 2 schijven erbij bestellen...welke zal ik nemen?Ohhhh, nou word ik toch serieus nieuwsgierig.
Plakjes 6mm/rasp 6 mm/julienne/Parmezaan/smalle tagliatelle/brede tagliatelle/gegolfdplakje....
Gegolfde plakjes heb ik een stomme associatie mee, julienne zie ik mezelf niet zo gauw gebruiken, Parmezaan (hard !!!) raspt Flip meestal met z'n grote kluiven en gebruiken we niet zo vaak...kortom, ik weet het niet ???
De champignons, ui en knoflook heb ik ermee gesneden net![]()
![]()
en slagroom omgetoverd in boter
, met vanillesuiker
![]()
-Annemarie- schreef: Ohhhh, nou word ik toch serieus nieuwsgierig.+1!
Veel plezier van je Magimix!
pienke schreef: Dankje Mowgli! Ik heb er lang over nagedacht en ben er nu zo blij meeAls je hem straks een tijdje hebt, kan je je leven niet meer zonder voorstellen![]()