Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

koekje schreef: Ik denk dat het over 1,5 uur klaar is. Als je nu in de auto stapt, ben je net op tijd.

Wat voor 1 is het geworden?
Een Magimix 4200XL in mijn bedrijfskleur  8) Ik mag nog 2 schijven erbij bestellen...welke zal ik nemen?
Plakjes 6mm/rasp 6 mm/julienne/Parmezaan/smalle tagliatelle/brede tagliatelle/gegolfdplakje....
Gegolfde plakjes heb ik een stomme associatie mee  ::), julienne zie ik mezelf niet zo gauw gebruiken, Parmezaan (hard !!!) raspt Flip meestal met z'n grote kluiven en gebruiken we niet zo vaak...kortom, ik weet het niet  ???

De champignons, ui en knoflook heb ik ermee gesneden net  :D :D :D en slagroom omgetoverd in boter  :-[, met vanillesuiker  ::)
pienke schreef: Een Magimix 4200XL in mijn bedrijfskleur  8) Ik mag nog 2 schijven erbij bestellen...welke zal ik nemen?
Plakjes 6mm/rasp 6 mm/julienne/Parmezaan/smalle tagliatelle/brede tagliatelle/gegolfdplakje....
Gegolfde plakjes heb ik een stomme associatie mee  ::), julienne zie ik mezelf niet zo gauw gebruiken, Parmezaan (hard !!!) raspt Flip meestal met z'n grote kluiven en gebruiken we niet zo vaak...kortom, ik weet het niet  ???

De champignons, ui en knoflook heb ik ermee gesneden net  :D :D :D en slagroom omgetoverd in boter  :-[, met vanillesuiker  ::)
Dat laatste is ook best knap...
Gefeliciteerd met de goede keus Pienke! Ik ben gek op mijn 5200 XL :)
Mowgli schreef: Mijn Schatzi had het gisteren met mij op een akkoordje gegooid: Gisteren brood gegeten, dus vandaag eten we gekookte aardappels met sperziebonen en "iets" erbij, wat is nog onduidelijk. Of vis of een vegading uit de koeling van de supermarkt.
Spontaan tijdens de boodschappen besloten een Döner te eten aan de Prager Platz.
Bonen en vegetarische ding schuiven door naar morgen
pienke schreef: Een Magimix 4200XL in mijn bedrijfskleur 8) Ik mag nog 2 schijven erbij bestellen...welke zal ik nemen?

Ohhhh, nou word ik toch serieus nieuwsgierig.  :D

Veel plezier van je Magimix!  :-*

Qua schijf zou ik zeker de golfplakjes idd niet doen.  ;)  Verder niet echt een aanbeveling, de schijven die bij mijn Philips keukenmachine zitten zijn vast niet te vergelijken.
Vanavond gegeten: glutenvrije pasta van de Lidl. Van overwegend maïs- en een klein beetje kikkererwtenmeel. Het zag er uit als pasta, en smaakte ongeveer als pasta.  :)
Met rode saus/gehakt/veel groenten.
Door koekje
pienke schreef: Dankje Mowgli! Ik heb er lang over nagedacht en ben er nu zo blij mee Afbeelding
Als je hem straks een tijdje hebt, kan je je leven niet meer zonder voorstellen :D
Ik vind het ook helemaal bij je passen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door