Als ML op tijd thuis is, meteen door naar de DA... heb DA al gebeld; waarschijnlijk toch iets met zn teentje

wist niet dat het qua gevoel zo diep zat

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Spikkelneus schreef:GatverdegatverIeuwWij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw
![]()
![]()
Ze zijn echt megagroot, meer dan een halve centimeter, ongeveer zo groot als mijn pinknagel. Enige voordeel: je wordt er wakker van als ze over je heen lopen.
Spikkelneus schreef: ↑ma 21 okt 2019, 07:16 GatverdegatverIeks! Oh, ik krijg er meteen de kriebels van.Wij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw
![]()
![]()
Ze zijn echt megagroot, meer dan een halve centimeter, ongeveer zo groot als mijn pinknagel. Enige voordeel: je wordt er wakker van als ze over je heen lopen.
Spikkelneus schreef:GatverdegatverIeuwwwwww, de horror!Wij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw
![]()
![]()
Spikkelneus schreef: ↑ma 21 okt 2019, 07:16 GatverdegatverNou, da's wel een groot voordeel, inderdaad.Wij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw
![]()
![]()
CindyMayella schreef:[quoteDenk alleen niet dat het mannelijke gezelschap op dit forum hier blij mee is
Vertel! Of nog beter, misschien moeten we daar een apart topic over openen. Volgens mijn berekeningen lopen er hier nog tientallen andere vrouwen rond die de gezegende leeftijd hebben.*fluit onschuldig*